اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

قدرت نرم ایران دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ‌قدرت جمهوری اسلامی وابسته به جنگ‌افزارهای نظامی نیست، بلکه این قدرت نرم ایران است که دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران در صحنه بین‌المللی می‌کند.

قدرت نرم ایران دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی وابسته به جنگ‌افزارها و تسلیحات نظامی نیست، بلکه این قدرت نرم جمهوری اسلامی است که دشمنان را وادار به پذیرش سهم و جایگاه ایران در صحنه بین‌المللی می‌کند تا حقانیت ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران به قدری ذلیل شده‌اند که به ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند و شهادت دانشمندان هسته‌ای در واقع نشانه ضعف و استیصال نظام سلطه در رویارویی با انقلاب اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: زمانی که مرزهای کشور، آماج حمله دشمن بعثی قرار گرفت ملت ایران و جوانان ما با تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه امام راحل برای دفاع از میهن اسلامی بسیج شدند و دفاع از کیان انقلاب اسلامی، عینی‌ترین هدفی بود که ملت را حول محور خود جمع کرده بود.

وی افزود: ملت ایران در هر فراز از تاریخ، گام‌های خود را با تکیه بر آرمان‌های امام و شهیدان دفاع مقدس برخواهند داشت.

علیرضابیگی ادامه داد: شهدا به مثابه ستاره‌های فروزان، راه را برای ملت ایران نشان داده و الگوی جوانان ایران اسلامی و تمام ملت‌های آزادیخواه هستند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در تاریخ کشور ما یک فراز پرافتخار به شمار می‌رود که ثابت کرد هرگاه به آرمان‌های خود تکیه کنیم فتح و ظفر با ما خواهد بود.

علیرضابیگی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش، سپاه و بسیج توانستند در مقطع حساس جنگ تحمیلی افتخارآفرین باشند و امروز ما یک وجب از خاک کشور خود را به دشمن نداده‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه امروز دولت جمهوری اسلامی و در رأس آن، دکتر روحانی در عرصه بین‌المللی، اراده ملت ایران را نمایندگی می‌کنند، افزود: دنیا بداند که همه ملت ایران پشتیبان دولت هستند تا بتواند با سربلندی و افتخار از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های شهیدان انقلاب دفاع کند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول