اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه:

بزرگداشت دفاع مقدس جامعه را مقاوم و دشمنان را ناامید می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: بزرگداشت دفاع مقدس جامعه را مقاوم، دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.

بزرگداشت دفاع مقدس جامعه را مقاوم و دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از تربت حیدریه، حسین گرایلی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح تربت حیدریه که با حضور فرماندار، نماینده مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان در محل بازار روز این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشان می دهد که ملت ما زنده و جاوید است و نشان داده که می‌تواند فراز و نشیب‌های گوناگون را با اتکا به فرهنگ غنی خود طی کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه در ادامه بیان داشت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ما و به عنوان منشاء تحول و تحرکی برای نسل‌های آینده باقی می‌ماند.

گرایلی افزود: دفاع هشت ساله ملت ما باعث شد که امروز بالندگی کشور را در تمام عرصه‌های علوم و فنون شاهد باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه تاکید کرد: نیروهای مسلح کشور با حمایت و رهبری امام راحل و با استراتژی عقب راندن دشمنان رویکرد متجاوز دشمن را در خاک خود ذلیل و برتری نظامی رزمندگان در پرتو ایمان راسخ نیروهای غرور آفرین را برای کشورمان به ارمغان آورد.

گرایلی هفته دفاع مقدس را فرصتی متناسب برای بازسازی حماسه بزرگ و سترگ دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس با رشادتها و ایثار مردم انقلابی قوت و استمرار یافته که با هدایت های مقام معظم رهبری و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد خورد.

وی اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و آمادگی دفاع از مرز و بوم کشور را دارند و با ایمان و اقتدار اجازه تعرض به هیچ دشمنی را نمی‌دهند.

گرایلی افزود: به لطف الهی امروز همه نیروهای مسلح در مرزهای کشور، کوچکترین اقدامات دشمن را رصد می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه عکس‌العملی را به دشمنان نخواهند داد.

انتهای پیام/2202/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول