اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی خلخال:

برپایی نمایشگاه کتاب گامی در راستای تعمیق فرهنگ کتابخوانی است

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال گفت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه کتاب بستر مناسب در تعمیق و گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

برپایی نمایشگاه کتاب گامی در راستای تعمیق فرهنگ کتابخوانی است

خدابخش برسان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح شهرستان خلخال 95 هزار کتاب در تمامی حوزه‌های اجتماعی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، دفاع مقدس، کتب درسی، هنری، کودک و نوجوان وجود دارد.

وی افزود: امسال با همت اداره کتابخانه‌ای عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد چندین نمایشگاه کتاب در سطح شهر خلخال برپا شده که میزان فروش کتب علاقه‌مندی به مطالعه در شهرستان خلخال را نشان می‌دهد.

برسان با بیان اینکه امسال 300 هزار نفر مراجعه به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال صورت گرفته است، گفت: در این مراجعات بیش از 450 هزار کتاب در زمینه‌های مختلف در سطح شهر خلخال و بخش‌های تابعه به امانت داده شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی نمایشگاه‌های کتاب شهرستان خلخال از زحمات خبرنگاران در عرصه رسانه استانی در خبرگزاری فارس و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

برسان به کمبود فضای کتابخانه‌ای شهرستان خلخال اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد فضاهای مناسب برای کتابخانه‌ها می‌تواند فضای آرامش‌بخشی را هم برای مطالعه و حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فراهم کند.

انتهای پیام/62008/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول