اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

مرمت و بازسازی راهدارخانه میل نادر انجام شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از مرمت و نوسازی راهدارخانه میل نادر در محور زابل- نهبندان خبر داد.

مرمت و بازسازی راهدارخانه میل نادر انجام شد

منصور ملاشاهی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مرمت و نوسازی راهدارخانه میل نادر در محور زابل نهبندان انجام شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از بازسازی کامل سیستم برق کشی و انجام عملیات نازک کاری ساختمان این راهدارخانه خبر داد و افزود: تاکنون انجام سیستم آبرسانی، احداث سرویس‌های بهداشتی، نصب عایق رطوبتی بام، تعویض پنجره‏‌های موجود با پنجره‌های یو پی وی سی و شیشه دو جداره و اجرای نمای ساختمان برای مرمت و نوسازی راهدارخانه فوق انجام شده است.

وی با اشاره به تعمیرات اساسی و مقاوم سازی پل سفیدابه در محور زاهدان- نهبندان، احداث کنار گذر پل، تعمیر بتن پایه‌های آسیب دیده، تزریق چسب در ترک‌های ایجاد شده در پایه‌های بتنی پل را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در بخش راهداری این اداره کل نام برد.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول