اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

شهرداری طی 2 ماه نسبت به مرمت کشتارگاه خلیل‌‌آباد اقدام کند

فرماندار خلیل‌آباد گفت: توصیه می‌شود در یک فرصت دو ماهه شهرداری خلیل‌آباد نسبت به مرمت و فضاسازی بهداشتی کشتارگاه شهرستان اقدام و قصابان، ذبح گوسفندان را در این مکان انجام دهند.

شهرداری طی 2 ماه نسبت به مرمت کشتارگاه خلیل‌‌آباد اقدام کند

به گزارش خبرنگار فارس از خلیل‌آباد، علی اصغر مرادزاده ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه‌ها و جلسه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: مدیون هستیم اگر برای مردم به دلیل سهل‌انگاری ما اتفاقی بیفتد.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: تامین مکان ذبح دام از وظایف شهرداری‌ها است و باید شهرداری تلاش کند در کمترین زمان ممکن  محل خریداری فعلی را به صورت ضربتی برای ذبح دام‌ها ایجاد و تامین کند.

وی خواستار توجه جدی به بحث کشتارگاه شهرستان شد و ادامه داد: ماده 13 قانون بهداشت محیط به امنیت غذائی و بهداشتی اشاره کرده و باید محیط زیست، شبکه بهداشت، شهرداری‌ها و شوراها نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا کنند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: مسئول سلامت مردم هستیم و اگر برای کسی اتفاقی بیفتد باید جوابگو باشیم، لذا توصیه می‌شود در یک فرصت دو ماهه شهرداری خلیل‌آباد نسبت به مرمت و فضاسازی بهداشتی کشتارگاه شهرستان اقدام و قصابان ذبح گوسفندان را در این مکان انجام دهند.

در ادامه این جلسه، سیدمحمد هاشمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد نیز با تایید مشکلات ذبح و کشتار دام در شهرستان از شهرداری خواست در این زمینه اقدام کند.

هاشمی با اشاره به  روز سالمند اظهار داشت: افرادی که دارای سن بالای 60 سال هستند جزو دسته افراد سالمند محسوب می‌شوند و کشور ما در آینده نزدیک با افزایش آمار سالمندان مواجه می‌شود.

وی خطاب به کسانی که در دوران جوانی خود از سیگار، قلیان و مواد مخدر استفاده می‌کنند هشدار داد و در ادامه افزود: این افراد در دوران سالمندی مشکلات بیشتری را خواهند داشت و بیماری دیگری چون قند خون، دیابت هم به آن افزوده می‌شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود هفت الی 12 درصد مردم سالمند هستند، بیان داشت: در استان خراسان رضوی بیش از 700 هزار سالمند و معلول داریم.

انتهای پیام/2202/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول