اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها

راهی شدن شکوفه‌های منطقه بردخون به کلاس درس

همزمان با برگزاری جشن شکوفه‌ها، دانش‌آموزان کلاس اولی منطقه بردخون با بدرقه اولیاء راهی کلاس‌های درس شدند.

راهی شدن شکوفه‌های منطقه بردخون به کلاس درس

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، صبح امروز جشن شکوفه‌ها با حضور کلاس اوّلی‌ها در بردخون برگزار شد و دانش‌آموزان همزمان با سراسرکشور پا به فضای مدرسه نهادند.

دانش آموزان کلاس اوّل ابتدایی مدارس منطقه بردخون براساس سنت چند ساله شاد و خندان و درحالی که از زیرقرآن عبور می‌کردند به همراه اولیای خود پا به کلاس‌های درس نهادند و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مسئولان ادارات منطقه بردخون نیز با شیرینی وگل از دانش‌آموزان استقبال کردند و با هدیه آنان را راهی کلاس‌های درس کردند تا سالی نیکو و خاطره‌انگیز را شروع کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز درمراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در دبستان بنت‌الهدی صدرشهر بردخون با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امروز بهاردانش و معرفت با وجود گل‌های خندان و نوشکفته آغاز می‌شود و میلیون‌ها غنچه در مدارس شکفته می‌شود.

بهرام حسینی پناه افزود:جشن شکوفه‌ها با هدف آشنا کردن نوآموزان با فضای مدرسه پیش از آغاز رسمی کلاس‌ها برگزار می‌شود و در این روز معلمان ومدیران مدارس برنامه‌های ویژه‌ای با حضوراولیا برای دانش‌آموزان برگزارمی‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور والدین در جشن شکوفه‌ها به نوآموزان به ‌ویژه به کودکانی که تجربه حضور در مهد و پیش‌دبستانی را ندارند، اعتماد به‌ نفس می‌دهد زیرا والدین می‌توانند با بازگو کردن خاطرات خوب و جذاب دوران کودکی خود از محیط مدرسه، به نوآموز در انس با محیط مدرسه کمک کنند.

حسینی پناه ادامه داد:برنامه‌های معلمان و کادر مدرسه در بدو ورود نوآموزان باید شادی انگیز باشد تا آنها به محیط مدرسه عشق بورزند و با آرامش‌ به تحصیل بپردازند.

وی همچنین از اولیا خواست ارتباط خود را با مدرسه و معلمان همچنان حفظ کنند تا موجب ارتقاء وتعالی تعلیم و تربیت و پیشرفت جامعه شود.

در ادامه برنامه‌های شاد و سرگرم کننده ویژه نوآموزان اجرا شد و دانش‌آموزان با همراهی اولیا و مسئولان و معلمان وارد کلاس‌های درس شدند.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول