اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

استان کرمانشاه 9800 شهید به انقلاب داده است

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید به ‌انقلاب داده و این دیار مهد دلاوری‌ها است.

استان کرمانشاه 9800 شهید به انقلاب داده است

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی پیش از ظهر امروز در رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمانشاه که در بلوار طاقبستان برگزار شد، گفت: کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید به ‌انقلاب داده و این دیار مهد دلاوری‌هاست.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب‌اسلامی خاص خون شهدا است و آن‌ها هدف بزرگی در سر داشتند و ما باید بتوانیم به دین خود در تحقق اهداف شهدا گام برداریم.

در ادامه مراسم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: در طول تاریخ دویست ‌ساله اخیر سابقه نداشته که ملتی هشت ‌سال در مقابل اجماع شرق و غرب ایستادگی کند.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات بی‌نظیر هشت‌سال دفاع‌مقدس ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بود و استکبار بعد از پیروزی انقلاب احساس‌خطر می‌کرد که اسلام فراگیر شود و با اجماع و تشویق دولت‌عراق هشت‌سال جنگ را به ما تحمیل کرد.

وی ادامه داد: مرتجعین منطقه دلارهای زیادی برای از بین‌ بردن انقلاب خرج کردند و ما درس بزرگ و مهمی به ‌دنیا دادیم و آن ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم بود.

ایران حرف اول را در منطقه می‌زند

به‌گفته علما، دشمنان می‌خواستند انقلاب را محو کنند که نتوانستند و آن‌ها می‌گفتند انقلاب‌اسلامی در حال افول و نابودی است و امروز به‌برکت نیروهای مسلح و سپاه و شهدا ایران حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی افزود: ایران الگویی برای کشورهای اسلامی شده و کشورهای تونس، لیبی، مصر و دیگر کشورهای اسلامی منطقه به‌تبعیت از ایران فریاد اسلام‌خواهی را بلند کردند و ابراز کردند که قدرت ما در منطقه بی‌بدیل است.

امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا به‌خوبی موقعیت ایران را می‌داند و در تمام فراز و نشیب‌های سیاسی مجبور به‌ عقب‌نشینی و تغییر موضع است و تمام دنیا و جهان اسلام باید از مقاومت هشت‌ساله جنگ‌تحمیلی در ایران درس بگیرند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول