اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی مطرح کرد

آغاز فعالیت تحصیلی دانش‌آموزان اول ابتدایی در دشتی

فرماندار شهرستان دشتی از آغاز فعالیت تحصیلی دانش‌آموزان اول ابتدایی در دشتی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 5 هزار نفر دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در شهرستان دشتی تحصیل می‌کنند که 950 نفر از آنها کلاس اولی هستند.

آغاز فعالیت تحصیلی دانش‌آموزان اول ابتدایی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، صبح امروز زنگ «شکوفه‌ها و غنچه‌ها» در آیینی با حضور فرماندار دشتی و مسئولان محلی همزمان با سراسر کشور در دبستان پسرانه شهید چمران و آموزشگاه دخترانه زینبیه شاهد خورموج نواخته شد.

فرماندار دشتی در آیین زنگ شکوفه‌ها در دبستان شهید چمران خورموج اظهار داشت: به صدا درآوردن زنگ شکوفه‌ها زمینه‌ای برای نشاط و شادابی کلاس اولی‌ها در سال تحصیلی جدید و آشنایی کودکان با محیط‌ های آموزشی است.

سید علی هاشمی ادامه داد: نباید تعلیم و تربیت را فقط به مدرسه واگذار کرد و اولیای دانش‌آموزان نیز در این امر نقش مهمی دارند و باید دراین زمینه مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جدید بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در دشتی تحصیل می‌کنند که 950 نفر از آنها کلاس اولی هستند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز خطاب به اولیای دانش‌آموزان که برای همراهی فرزندان‌شان به مدرسه آمده بودند، متذکر شد: وظیفه همه والدین توجه و تربیت نیکوی فرزندان است و این وظیفه هیچ‌گاه از پدران و مادران دانش‌آموز ساقط نمی‌شود.

عبدالمهدی نصیری اذعان داشت: والدین نقش مهمی در رساندن دانش‌آموزان به قله‌های رفیع علم و معرفت دارند و باید والدین از هم‌اکنون که دانش‌آموزان وارد فضاهای آموزشی می‌شوند، برنامه‌ریزی لازم برای آینده آنان را داشته باشند.

وی ادامه داد: کودکان از بدو ورود به مدرسه تا پایان دانشگاه نیاز به معلم و والدین دارند و باید انسان‌هایی تربیت شوند که برای جامعه ما مفید باشند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی با بیان اینکه نمره ، محور نیست؛ بلکه هدف ما تربیت شایسته در مدارس است، ابراز داشت: مدرسه زینبیه شاهد با 480 دانش‌آموز، 17 کلاس درس، 27 کادر معلم و اداری سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است.

نصیری از تعامل و همکاری شهردار جدید با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تقدیر کرد.

سرپرست شهرداری خورموج نیز بیان داشت: ما هرچه داریم از آموزش و پرورش است و شیفتگان علم و معرفت از سرچشمه‌های زلال آموزش و پرورش بهره گرفته‌اند.

احمد شیخیانی اضافه کرد: 800 بسته فرهنگی با همکاری شورای اسلامی شهر جهت دانش‌آموزان مدارس ابتدایی تهیه و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: این شهرداری به اتفاق شورای اسلامی شهر خورموج و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی در نظر دارند همایش تجلیل از نخبگان شهرستان را برگزار کنند و 80 درصد از این نخبگان فرهنگیان می‌باشند.

مدیر آموزشگاه شهید چمران خورموج نیز گفت: معلمان ما تکلیف روشن و حساب‌شده‌ای را برای دانش‌آموزان در نظر می‌گیرند و دستورالعمل‌های خاصی را برای انجام دادن تکلیف معین شده ارائه می‌دهند که انتظار داریم والدین دانش‌آموزان نیز دراین زمینه همکاری و مساعدت کنند.

غلامحسین تیموری بیان داشت: این آموزشگاه با 350 دانش‌آموز و 13 معلم با 6 کادر اداری اداره می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول