اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد

بهره‌برداری از 21 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت شهرک‌های صنعتی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره‌برداری 21 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت شهرک‌های صنعتی استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 21 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت شهرک‌های صنعتی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، علی سلیمانی با اشاره به اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: امنیت همواره از جایگاه ویژه‌ای بین مردم برخوردار بوده و سرمایه‌گذاران نیز مهمترین دغدغه در بحث سرمایه‌گذاری و تولید را امنیت توصیف می‌کنند.

وی ادامه داد: این شرکت به منظور آماده‌سازی فضای مطلوب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اجرای شبکه 20 کیلوولت را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، پروژه روشنایی معابر در شهرک‌های صنعتی خوشاب به طول دو کیلومتر، تربت جام به طول هشت کیلومتر، نصرآباد به طول سه کیلومتر، ماشین‌سازی به طول سه کیلومتر، بینالود به طول دو کیلومتر و توس به طول سه کیلومتر انجام شده است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: برای اجرای پروژه شبکه 20 کیلوولت در این شش شهرک صنعتی، مبلغ سه هزار و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بهره‌برداری پروژه‌های شبکه 20 کیلوولت بلوارها و خیابان‌های چهار شهرک صنعتی یاد شده در تامین برق این شهرک‌های صنعتی موثر است.

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول