اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

سپاه در خط مقدم امر به معروف باشد

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: شما سپاهیان به عنوان کسانی که هدفتان حفظ اسلام عزیز است در مبارزه با انحرافات، باید در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشید.

سپاه در خط مقدم امر به معروف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب قم و رئیس سازمان اردویی راهیان نور با تشکر و قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه پاسداران گفت: امیدوارم شما سپاهیان عزیز در مقاصد بلندی که از ابتدا داشتید با توجهات حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف موفق و سربلند باشید.

وی با اشاره به نقش سپاه در به هراس‌انداختن دشمنان اسلام بیان داشت: قدرت روز افزون سپاه پاسداران مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است و باید قدردان این عزت بود.

آیت‌الله صافی با اشاره به اهداف تأسیس سپاه پاسداران افزود: هدف از تأسیس سپاه پاسداران حفظ اهداف اسلام و انقلاب است و باید شما عزیزان به سمتی بروید که اهداف اسلام در جامعه پیاده شود و همه در خط قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام سیر کنند.

وی با اشاره به وجود مفاسد فرهنگی در جامعه و لزوم نهی از منکر اظهار داشت: از مفاسدی که از روز اول، حضرت امام (ره) و علما و بزرگان با آن مخالف بودند و واقعاً فداکارانه مبارزه کردند، بی‌حجابی بود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: از مهمترین راه‌های منحرف‌ کردن جامعه بی‌حجابی است. شما سپاهیان به عنوان کسانی که هدفتان حفظ اسلام عزیز است در مبارزه با انحرافات، باید در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشید.

وی اضافه کرد: اینجانب همیشه به سپاه، حسن ظن داشته و دارم و آن را برای حفظ اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب که همان حفظ دستورات شرع مقدس و احترام به اوامر و نواهی الهی است، لازم می‌دانم. البته سپاهیان هم باید قدر خود را بدانند و همیشه سعی کنند که اعتماد علما و افراد با ایمان را برای خود سرمایه‌ای بزرگ بدانند و آن را با کارها و رفتارشان حفظ کنند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان داشت:‌ توفیقاتی که در خدمت به اسلام و ولایت اهل بیت علیهم‌السلام نصیب شما شده است را قدردان باشید و بدانید بالاتر از این چیزی نیست که انسان کاری بکند که آقا امام زمان (عج) خوشحال و مسرور باشند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول