اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

تحریم اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد

استاندار یزد گفت: کسانی که سعی دارند با اعمال تحریم‌های گوناگون به ملت ایران فشار بیاورند بدانند که تحریم اقتصادی نمی‌تواند ملتی را از پای درآورد.

تحریم اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان اظهار داشت: مردم و مسئولانی که در دوران دفاع مقدس با اتحاد و وحدت خود دشمن را از کشور بیرون رانده و دست متجاوزان را کوتاه کردند امروز نیز با همان اتحاد در برابر تحریم‌های کوچک و بزرگ دشمن ایستاده‌اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: در آن سال‌ها، صدام تا دندان مسلح به خاک این کشور حمله کرد و این مردم با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم ایران در سال‌های جنگ و درگیری در حالی در برابر دشمن ایستادگی کردند و به دفاع از خاک و ناموس و وطن پرداختند که کشور عراق به سرکردگی صدام از سوی کشورهای زیادی از جمله آمریکا، عربستان و کویت و ... حمایت می‌شد.

وی با اشاره به وجود آرامش و امنیت و آسایش در جای‌جای کشور اظهار داشت: آسایش و امنیتی که امروز در جامعه حاکم است، ثمره و نتیجه خون شهدایی است که برای دفاع از دین و میهن پا در رکاب گذاشته و مردانه در مقابل دشمنان ایستادند و با مقاومت، پایداری، رشادت و صبری که داشتند، توانستند دشمن را به زانو در آورند.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه از جنگ تحمیلی عبور کردیم اما این کشور همواره مورد حملات و حربه‌های دشمن واقع شده است، اظهار داشت: جنگی که اکنون این کشور با آن روبه‌رو است، جنگ نظامی نیست بلکه تغییر ماهیت داده و به جنگ نرم فرهنگی و جنگ اقتصادی تبدیل شده است.

فلاح‌زاده بیان داشت: اینکه دشمن از راه‌های گوناگون دست به حمله علیه کشور ایران می‌زند و راهی از پیش نمی‌برد، نشان نادانی و درماندگی ‌آنها در برابر قدرت و پیشرفت ملت ایران است.

وی ادامه داد: به لطف رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان و دلاوران دوران دفاع مقدس، کشور ایران توانسته است در عرصه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی اقتدار و تاثیرگذاری خاصی در منطقه و دنیا داشته باشد.

فلاح‌زاده با اشاره به اعمال تحریم‌های غرب علیه کشور بیان داشت: دشمن قصد دارد با استفاده از این تحریم‌ها ملت ایران را زمین‌گیر کند اما غافل از اینکه تحریم‌ها باعث رشد و شکوفایی کشور ایران اسلامی می‌شود و وسیله‌ای برای نابودی دشمن در اختیار ملت ایران قرار خواهد داد.

وی افزود: در حال حاضر که این کشور در برابر تحریم‌های گوناگون قرار گرفته است در بسیاری از حوزه‌ها به خوداتکایی رسیده و مردم به این باور رسیده‌اند که می‌توانند با اراده و توان فولادینی که دارند بار دیگر حماسه‌ای رقم بزنند.

استاندار یزد عنوان کرد: این مردم همواره در معرض آزمون‌های گوناگون قرار داشته‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اتکا به ایمان و قدرت خود توانستند سربلند بیرون بیایند.

وی تصریح کرد: اکنون نیز این ملت در برابر آزمونی بزرگ قرار دارند و با بهره‌گیری از وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این آزمون نیز سربلند خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به خلق حماسه سیاسی در خرداد ماه سال جاری گفت: دشمنی که چشم امید به این ملت داشت تا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبری ناسازگاری کند به ذلت کشیده شد و دید که مردم به پای انقلاب و این نظام ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: همان گونه که مردم حماسه سیاسی را خلق کردند، با اتحاد و همدلی و پشتکار خود و تکیه بر قدرت ایمان و توکل بر خداوند حماسه اقتصادی را رقم خواهند زد.

به گزارش فارس، آیین رژه نیروهای مسلح در استان یزد با حضور مسئولان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه استان یزد، نیروهای مردمی بسیج مستضعفین و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جوار گلزار شهدای یزد برگزار شد.

در این آیین بیش از 35 گروهان و گردان با شرکت در این رژه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، شهدا و حضرت امام خمینی(ره)، آمادگی‌ خود را برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/90004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول