اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروند خبر داد

افزایش ناوگان هوایی کشور با ورود هواپیماهای بویینگ MD

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروند گفت: ناوگان هوایی کشور با ورود هواپیماهای بویینگ MD و ایرباس 320 افزایش می‌یابد.

افزایش ناوگان هوایی کشور با ورود هواپیماهای بویینگ MD

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروند در حاشیه سفر به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: خوشبختانه با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همچنین دیدگاه دولت تدبیر و امید در مورد طرح توسعه اقتصادی کشور که همواره حمایت از بخش خصوصی را می‌طلبد، شرکت هواپیمایی اروند با سابقه‌ای دیرینه پس از بازسازی ناوگان هوایی، مبادرت به انعقاد قرارداد سه فروند هواپیمای بویینگ MD با ظرفیت هر کدام 165 نفر جهت پروازهای داخلی و خارجی کرده است.

محمد گلکار همچنین افزود: گروهی از کارشناسان صنعت هوایی این شرکت در حال مذاکره و عقد نهایی قرارداد چهار فروند هواپیمای ایرباس 320 نیز است که دو فروند آن در آینده‌ای نزدیک وارد ناوگان هوایی کشور شده و تا پایان سال جاری تعداد هواپیماهای شرکت هواپیمایی اروند به هفت فروند افزایش می‌یابد.

وی در ادامه گفت: این شرکت در حال برنامه‌ریزی جهت عملیاتی شدن ناوگان CARGO از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان نیز است.

این مدیرعامل اظهار امیدواری کرد: که به یاری پروردگار و پشتیبانی دولت از بخش خصوصی به ویژه صنعت هوایی کشور، توسعه ناوگان هوایی متناسب با شأن ملت بزرگ ایران را  آغاز، تا حاصل بزرگ این تلاش در آینده‌ای نزدیک پدیدار شود.

انتهای پیام/63001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول