اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام آمادگی کرد

راه‌اندازی دوره دستیاری برخی از رشته‌ها در واحد بین‌الملل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آمادگی این دانشگاه در راه‌اندازی دوره دستیاری برخی از رشته‌ها در واحد بین‌الملل خبر داد.

راه‌اندازی دوره دستیاری برخی از رشته‌ها در واحد بین‌الملل

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: دانش‌آموختگان واحد بین‌الملل علوم پزشکی شیراز از کیفیت علمی لازم برخوردار هستند که این مسئله نگرانی‌ها را در زمینه شیوه پذیرش این دانشجویان به کلی رفع می‌کند.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی واحد بین‌الملل علاوه بر ایجاد امکان تحصیل در کشور برای دانشجویان علاقمند به برخی رشته‌ها که در دانشگاه‌های دولتی ظرفیت محدودی دارند، تعدادی از افراد که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بودند به ایران بازگشتند.

ایمانیه با اشاره به قدردانی معاون آموزشی پیشین وزارت بهداشت از شیوه اداره واحد بین‌الملل شیراز، گفت: توجه ما به مسائل فرهنگی، هم‌زمان با مسائل علمی و آموزشی موجب موفقیت دانشجویان در به دست آوردن کیفیت علمی و اخلاقی لازم شد.

وی بیان کرد: دانشجویان واحد بین‌الملل تاکنون چهار تا پنج اردوی جهادی برگزار کرده‌اند که در قالب این اردوها به خدمت‌رسانی مردم مناطق محروم پرداخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد درخواست فارغ‌التحصیلان واحد بین‌الملل مبنی بر حذف طرح و لزوم خدمت در مناطق محروم، گفت: این یک قانون کشوری است و باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول