اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور هوگوپوشان

مسابقات تکواندوی لیگ باشگاه‏های استان تهران پیگیری شد

دیدارهای هفته‏های سوم و چهارم از هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاه‏های استان تهران در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر پیگیری شد.

مسابقات تکواندوی لیگ باشگاه‏های استان تهران پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، دیدارهای هفته‏های سوم و چهارم از هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاه‏های استان تهران در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر بر روی دو شیابچانگ خانه تکواندوی استان تهران برگزار شد.

تا پایان هفته چهارم در رده سنی خردسالان، هوگوپوشان تیم شهر ری با 23 برد، 15 باخت انفرادی، تفاضل هشت و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‏بندی قرار گرفتند.

فرمانیه با 27 برد، 12 باخت انفرادی، تفاضل 18 و کسب 6 امتیاز، ساجدین شمال شرق با 16 برد، 12 باخت انفرادی، تفاضل 6 و کسب 6 امتیاز به ترتیب رتبه‏های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین باشگاه امید با کسب چهار امتیاز، معاونت شهرداری منطقه 6 با کسب سه امتیاز، جنوب شرق با کسب سه امتیاز، های‌کلین یک امتیاز و پردیس و رباط کریم بدون کسب امتیاز به ترتیب رتبه‏های چهارم تا نهم جدول رده‏بندی را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ در رده سنی نونهالان دختر، تکواندوکاران دهیاری قمصر با 23 برد و سه باخت انفرادی، تفاضل 20 و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‏بندی قرار گرفتند. استیل البرز با 19 برد و یک باخت انفرادی، تفاضل 18 و با کسب 6 امتیاز، نوین‌طب با 6 برد و سه باخت انفرادی، تفاضل سه و با کسب سه امتیاز به ترتیب رتبه‏های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین معاونت شهرداری منطقه 6، رباط کریم، امید، پاکدشت، جنوب شرق و پردیس به ترتیب در رتبه‏های چهارم و نهم جدول رده‏بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول