اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

هفته دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران است

فرماندار ماکو گفت: هفته دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است.

هفته دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران است

حمید احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: زمینه‌سازی برای اهمیت یافتن این ارزش‌ها از طریق تبیین مبانی عقلانی و اعتقادی آن‌ها برای جوانان بسیار با اهمیت است.

احمدیان ابراز داشت: ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به جاذبه خاصی که دارند، می‌توانند در فضای جدید با قالبی مناسب به عرصه گفتمان فرهنگی وارد شوند.

وی بر گسترش و تعمیق ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس از جمله ایثار و شهادت طلبی باید به درستی برای جوانان تبیین شوند.

احمدیان با بیان اینکه باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، اذعان داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان، تجدید میثاق با ولایت، صبح‌گاه مشترک نیروهای مستقر در شهرستان و رژه موتوری از جمله برنامه‌های است که در هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می‌شود.

وی حضور در مزار شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل و حضور در منزل رزمندگان دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

احمدیان یادآور شد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه و سایر دستگاه‌های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می‌شود.

فرماندار ماکو ادامه داد: مسابقات مختلف ورزشی، پیاده‌روی عمومی مردم از شهر ماکو به بازرگان و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/61005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول