محمد لاله امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: اجرای طرح اتوماسیون از جمله اقدامات شهرداری پردیس است که در راستای رفاه بیشتر مردم این شهر صورت گرفت؛ در سایه این اقدام امور مورد نیاز شهروندان در این نهاد به صورت مناسبی قابل پیگیری است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، یک میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار شامل 270 میلیون ریال برای خرید نرمافزار اتوماسیون شهرسازی، 120 میلیون ریال برای خرید نرمافزار اتوماسیون اداری و 812 میلیون ریال برای ساخت کیوسک و تهیه تجهیزات صرف هزینه شده است.
لاله اضافه کرد: تاکنون طرح یاد شده با مساعدت و پشتیبانی مجموعههای اجرایی شهرداری پردیس اموری نظیر اسکن پروندههای موجود را به انجام رسانده است.
شهردار پردیس افزود: قبل از اجرای طرح اتوماسیون، بایگانی پروندههای شهرداری پردیس در شرایطی ناموزون با شأن مردم این شهر نگهداری میشد، اما با تجهیز این بخش به سامانههای جدید خدمات در این حوزه نیز به روز ارائه میشود.
شهردار پردیس، اجرای طرح اتوماسیون اداری و شهرسازی را مصداقی از تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: هر چند رسیدگی به امور مردم و حل و فصل مسائل مرتبط با شهرداری با رویی خوش در ردیف مصادیق تکریم ارباب رجوع قرار دارد، اما تحقق این هدف را نباید به همین نقطه محدود ساخت.
وی تصریح کرد: پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، صدور فیش درآمد، فرم و نامهها در شکلی یکسان، استانداردسازی سامانههای اداری و بهینهسازی سیستم و گردش امور نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع قلمداد میشود.
لاله ایجاد فضایی برای تسریع در امور مراجعان، آموزش دو ماهه کارکنان شهرسازی برای استفاده بهتر از تجهیزات، اتصال همه واحدهای شهرسازی به شبکه رایانه و سرور مرکزی و مکانیزهسازی سیستم اتوماسیون اداری و شهرسازی را در ردیف دیگر اقدامات لازم برای اجرای طرح مذکور خواند.
شهردار پردیس ادامه داد: ذخیرهسازی، بایگانی و بازیابی اطلاعات، شفافسازی پروسه اداری و بهبود شرایط در اعمال فرمولهای محاسباتی و نامهنگاری از دیگر ویژگیهایی است که در نهایت تحصیل رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.
انتهای پیام/2568/غ30/ف4004