اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس خبر داد

اجرای طرح اتوماسیون اداری و شهرسازی در پردیس

شهردار پردیس از اجرای طرح اتوماسیون اداری و شهرسازی در این شهر در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم خبر داد.

اجرای طرح اتوماسیون اداری و شهرسازی در پردیس

محمد لاله امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: اجرای طرح اتوماسیون از جمله اقدامات شهرداری پردیس است که در راستای رفاه بیشتر مردم این شهر صورت گرفت؛ در سایه این اقدام امور مورد نیاز شهروندان در این نهاد به صورت مناسبی قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح، یک میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار شامل 270 میلیون ریال برای خرید نرم‏افزار اتوماسیون شهرسازی، 120 میلیون ریال برای خرید نرم‏افزار اتوماسیون اداری و 812 میلیون ریال برای ساخت کیوسک و تهیه تجهیزات صرف هزینه شده است.

لاله اضافه کرد: تاکنون طرح یاد شده با مساعدت و پشتیبانی مجموعه‏های اجرایی شهرداری پردیس اموری نظیر اسکن پرونده‏های موجود را به انجام رسانده است.

شهردار پردیس افزود: قبل از اجرای طرح اتوماسیون، بایگانی پرونده‏های شهرداری پردیس در شرایطی ناموزون با شأن مردم این شهر نگهداری می‏شد، اما با تجهیز این بخش به سامانه‏های جدید خدمات در این حوزه نیز به‏ روز ارائه می‏شود.

شهردار پردیس، اجرای طرح اتوماسیون اداری و شهرسازی را مصداقی از تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: هر چند رسیدگی به امور مردم و حل و فصل مسائل مرتبط با شهرداری با رویی خوش در ردیف مصادیق تکریم ارباب رجوع قرار دارد، اما تحقق این هدف را نباید به همین نقطه محدود ساخت.

وی تصریح کرد: پاسخ‏گویی مناسب به ارباب رجوع، صدور فیش درآمد، فرم و نامه‏ها در شکلی یکسان، استانداردسازی سامانه‏های اداری و بهینه‏سازی سیستم و گردش امور نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع قلمداد می‏شود.

لاله ایجاد فضایی برای تسریع در امور مراجعان، آموزش دو ماهه کارکنان شهرسازی برای استفاده بهتر از تجهیزات، اتصال همه واحدهای شهرسازی به شبکه رایانه و سرور مرکزی و مکانیزه‏سازی سیستم اتوماسیون اداری و شهرسازی را در ردیف دیگر اقدامات لازم برای اجرای طرح مذکور خواند.

شهردار پردیس ادامه داد: ذخیره‏سازی، بایگانی و بازیابی اطلاعات، شفاف‏سازی پروسه اداری و بهبود شرایط در اعمال فرمو‏ل‏های محاسباتی و نامه‏نگاری از دیگر ویژگی‏هایی است که در نهایت تحصیل رضایت‏مندی شهروندان را به همراه دارد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول