اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن فیروزکوه:

طرح آمارگیری از ویژگی‏های مناطق روستایی در فیروزکوه اجرا می‏شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه از اجرایی شدن طرح آمارگیری از ویژگی‏های مناطق روستایی در سطح شهرستان از 20 مهرماه امسال خبر داد.

طرح آمارگیری از ویژگی‏های مناطق روستایی در فیروزکوه اجرا می‏شود

حسین کیانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در این طرح که از 20 مهرماه تا 20 آبان‌ماه به مدت یک ماه در سطح شهرستان فیروزکوه اجرایی می‏شود، 12 روستای بخش‏های مرکزی و ارجمند آمارگیری می‏شوند.

وی تصریح کرد: هدف عمده و اصلی از انجام این مهم، آمارگیری از واحدهای ساخته شده و منازل مسکونی است که از چه ویژگی‏هایی برخوردارند و در چه شرایطی به سر می‏برند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: این مهم به همت معاونت بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و سازمان آمارگیری از ویژگی‏های مسکن روستایی کشور اجرایی می‏شود.

کیانی ادامه داد: در این طرح، مقاوم‏سازی و بازسازی منازل روستایی، سال ساخت، دارا بودن یا نبودن جواز ساخت، استفاده از مصالح بنایی یا مصالح ساختمانی جدید و سایر ویژگی‏ها و مشخصات ابنیه روستایی ثبت می‏شود.

وی افزود: 9 روستای طرود، کاوه ده، بادرود، نام‏آور، حصاربن، دمی آقا، دهگردان، گچه و امین‏آباد از بخش مرکزی و سه روستای بهان، زرمان و سله‏بن از بخش ارجمند در این طرح شرکت می‏کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه یادآور شد: این روستاها به صورت محله‏ای آمارگیری شده و آمارگیری‏ها به صورت تصادفی انجام می‏شود.

وی بیان داشت: فهرست اسامی مسئولان شهرستان و همچنین دهیاران، اعضای شورای اسلامی و هیئت امنای مساجد روستاهای مذکور به معاونت بازسازی بنیاد مسکن کشور فرستاده شد تا در هر مورد پیش از اعزام کارشناسان تماس حاصل شده و اطلاع‏رسانی انجام شود.

کیانی ابراز امیدواری کرد؛ اعضای شورای اسلامی، دهیاران و اهالی روستاهای در نظر گرفته شده، همکاری کامل با کارشناسان داشته و اطلاعات دقیق و متقن ارائه کنند تا در تصمیم‏گیری‏های آینده برای این روستاها مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فارس، این طرح نخستین بار در سال 87 در تعداد دیگری از روستاهای شهرستان فیروزکوه به اجرا درآمده بود.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول