اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایش «جنگ نمکی» در جشنواره تئاتر استان تهران شرکت می‏کند

کارگردان نمایش «جنگ نمکی» که قرار است از روز یکشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند به روی صحنه برود، از شرکت این نمایش در جشنواره تئاتر استان تهران خبر داد.

نمایش «جنگ نمکی» در جشنواره تئاتر استان تهران شرکت می‏کند

محمدجواد بشارت امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: داستان این نمایش درباره یک نوجوان شوخ‌طبع است که تلاش می‏کند به جبهه برود.

وی ادامه داد: این نوجوان در جبهه دست به هر کاری می‏زند، به نوعی خراب می‏شود و در نهایت ماجرای طنز این نمایش به رسیدن خبر شهادت پدر نوجوان ختم می‏شود.

بشارت با بیان اینکه این نمایش محصول گروه نمایش «چیتره» است، تصریح کرد: برای ادای دینی که نسبت به شهدا و ایثارگران داریم، همه ساله در هفته دفاع مقدس یک نمایش ویژه این هفته را به روی صحنه می‏بریم.

این کارگردان تئاتر در پایان عنوان کرد: این کار به نویسندگی «محمد اسکندرزاده» و با بازی «مرتضی صیاد» به روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است؛ محمدجواد بشارت با 30 سال سن، مدت 17 سال است که کار نمایش و کارگردانی تئاتر می‏کند و نمایش‏هایی چون رقص مرگ، راز سمفونی، تکرار و چند نمایش دیگر را اجرا کرده است.

همچنین در جشن اردیبهشت تئاتر 92، از محمدجواد بشارت هنرمند دماوندی فعال در عرصه نمایش نیز با اهدای لوح ویژه تقدیر شده بود.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول