اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب خبر داد

اجرای 400 برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب از اجرای 400 برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان قم خبر داد.

اجرای 400 برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد عصر امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازسازی واقعه غدیر خم با آیت‌الله سبحانی با اشاره به تدوین برنامه‌های گسترده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال برگزاری 400 برنامه مختلف در دستور کار قرار گرفته است و در نخستین برنامه‌های این هفته خدمت مراجع بزرگوار تقلید رسیدیم تا گزارشی از برنامه‌های این هفته و اقدامات انجام شده، ارائه دهیم.

وی همچنین به برگزاری رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح قم صبح فردا همزمان با سراسر کشور در بلوار پیامبر اعظم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب به برگزاری نمایشگاه یادیاران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که به معرفی ابعاد و برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌پردازد، حد فاصل کوه خضر نبی و مسجد مقدس جمکران برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران فردا شب با حضور آیت‌الله نوری همدانی افتتاح می‌شود.

مهدوی نژاد همچنین به بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: در زمینه بازسازی واقعه غدیر حرکتی ویژه طراحی شده است و امسال همزمان با عید سعید غدیر خم این واقعه با حضور گروه‌هایی از هنرمندان بازسازی خواهد شد.

شایان ذکر است واقعه غدیر در سال 89 در 73 نقطه کشور و سال گذشته در 100 نقطه کشور برگزار شد و امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این واقعه در 122 نقطه کشور بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول