اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران:

10 روز دیگر به لیگ برتر برمی‌گردم / تیم ملی در گروه مرگ است

دروازه‌بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران گفت: در مسابقات فوتسال گراندپرس برزیل، سه تیم از هفت تیم برتر دنیا در گروه ما قرار دارند.

10 روز دیگر به لیگ برتر برمی‌گردم / تیم ملی در گروه مرگ است

علی‌رضا صمیمی دروازه‌بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره مصدومیت دست خود و شرایط حضورش در تیم ملی فوتسال ایران گفت: متأسفانه در یکی از تمرینات باشگاهم (تیم ملی حفاری) از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شدم که با توصیه پزشکان مجبور به عمل جراحی گردیدم.

وی با بیان اینکه تا دو سه روز آینده پین‌های قرار گرفته بر روی دستم باز خواهد شد، گفت: اگر خدا بخواهد طی 10 روز آینده به لیگ برتر باز خواهم گشت.

صمیمی ادامه داد: با بدشانسی چند هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال را از دست دادم اما با وجود مصدومیت تمریناتم را ادامه دادم تا از لحاظ بدنی مشکلی نداشته باشم.

دروازه بان شایسته تیم ملی فوتسال که به همراه این تیم قهرمان آسیا شده، در مورد دعوتش به تیم ملی و عدم درج نام او در آخرین لیست "جسوس" سرمربی تیم ملی تصریح کرد: با توجه به مصدومیتم طبیعی بود نام من در میان دعوتی‌ها نباشد اما در تماس تلفنی که با سرمربی تیم ملی داشتم، وی با قاطعیت اعلام کرد: مصدومیت تو تمام شود به اردوی تیم ملی بیا، حتی اگر یک روز قبل از اعزام تیم به جام جهانی کوچک باشد.

صمیمی جام جهانی کوچک یا همان "گراندپرس برزیل" را برای تیم ملی بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: گروه تیم ملی ایران را با حضور تیم‌های برزیل، آرژانتین و ایران گروه مرگ می‌دانند چرا که سه تیم از هفت تیم برتر دنیا در گروه ما قرار دارند.

وی افزود: امیدوارم با رفع مصدومیتم در کنار بچه‌های تیم ملی برای اعتلای نام ایران عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول