اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

8 سال دفاع مقدس سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد

فرماندار بوکان گفت: هشت سال دفاع مقدس سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد و این امنیت و پیشرفت فعلی کشورمان حاصل خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

8 سال دفاع مقدس سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد

حسن عباسی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته بیان ایثار و فداکاری‌های رزمندگان ایران اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است.

وی، تقویت اعتماد به نفس و خود باوری را از برکات مهم دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس سبب تثبیت نظام اسلامی شد و این امنیت و پیشرفت فعلی کشورمان حاصل خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: ارتش رژیم بعث عراق با پشتیبانی آمریکای جهانخوار، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه به ایران اسلامی لشکرکشی کرده و جنگ ناخواسته‌ای را به مردم ایران تحمیل کرد.

وی افزود: ایرانیان غیور و شرافتمند هشت سال دفاع مقدس کردند و رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های این ملت در طول تاریخ ماندگار خواهد بود و الگویی برای آزادی خواهان جهان بوده و نسل‌های آینده از آن کسب تجربه خواهند کرد.

عباسی یادآور شد: از افتخارات دوران دفاع مقدس این بود که برخلاف جنگ‌های قبلی ایران با متجاوزان، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از دست نرفت و دفاع ملت ایران به معنای واقعی کلمه مقدس بود.

وی تصریح کرد: از برکات مهم دفاع مقدس تقویت اعتماد به نفس و خود باوری است و از نتایج دفاع مقدس اداره کشور با تکیه بر توانمندی‌های خود بود.

فرماندار بوکان اذعان داشت: در جریان دفاع مقدس کمبودها سبب پیدا کردن فرصتی برای رشد صنایع و واحدهای تولیدی کشور شد.

عباسی ادامه داد: امروز رزمندگان دوران دفاع مقدس با کسب روحیه خودباوری، برای رفع نیازهای روزمره جامعه به ابتکاراتی دست زدند که سبب شد شعار نیاز ایرانی باید به دست ایرانی برطرف شده به واقعیت تبدیل شود.

وی تصریح کرد: باید با انجام برنامه‌ریزی مناسب و متنوع در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، قدردان آسایش و امنیتی که در سایه هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم به دست آمده، باشیم.

عباسی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوکان، اعلام کرد: صبحگاه مشترک، برگزاری شب شعر، زنگ ایثار در مدارس، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات تیراندازی برای ادارات، یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی بسیجیان و ورزشکاران و پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوکان است.

وی با بیان اینکه همایشی پیرامون هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای بانوان نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

عباسی ابراز داشت: برنامه‌های متنوعی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله مسابقات مقاله‌نویسی و نقاشی در خصوص ایثار و شهادت و مسابقه وبلاگ نویسی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسابقه فوتبال ادارات، نمایشگاه عکس، چاپ و توزیع نشریه، برگزاری مراسمات شب خاطره و شب شعر از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

فرماندار بوکان افتتاح یک سالن ورزشی و مدرسه را از جمله پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اذعان داشت: بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/61005/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول