اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنی با اعضای شورای شهر مشهد

فضای انتخاب شهردار را مدیریت کنید / از مردم نمره قبولی بگیرید

درحالی‌که به‌ واسطه وجود مضجع شریف امام رضا (ع) حق است هر مدیری در هر رده‌ای برای اداره شهر مشهد سر از پا نشناسند اما ما مشهدی‌ها از این تشتت آرا و طولانی شدن زمان تصمیم‌های مهم رضایت نداریم.

فضای انتخاب شهردار را مدیریت کنید / از مردم نمره قبولی بگیرید

اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، در حالی پای به عرصه گذاشته و فعالیت رسمی خود را آغاز کردند که سابقه استعفای عضو سومین دوره شورا در اعتراض به عملکرد شهرداری و گزینش ایشان به‌ عنوان رئیس شورای چهارم، پیشاپیش تغییر شهردار را به‌ عنوان یک اولویت شورای شهر نشان می‌داد.

فرآیند گزینش نیز بسیار منطقی بوده و از میان چندین گزینه، به 10 گزینه رسیده و شاخص‌های بسیاری نیز برای احراز پست شهرداری مشهد در میان گفتار متعدد اعضای شورای جدید عنوان شد.

پس از عیارسنجی و تعامل با گزینه‌های گوناگون و به‌ویژه پس از پاسخ منفی سعیدی‌کیا به اعضای شورای شهر، در میان شاخص‌های عنوان شده، بومی یا مشهدشناس بودن همراه با داشتن سابقه کار در سطح ملی، به‌عنوان یک شاخصه جدی از سوی برخی اعضای شورا مطرح شد که بسیار منطقی نیز به‌نظر می‌رسید.

این روزها، نزدیک بود که فضای تب‌آلود شایعه‌سازی در میان شهروندان و جو پرالتهاب رسانه‌ای اندکی آرامش ببیند که باز پیامکی نو از گزینه‌ای نو رسید و روز از نو، روزی از نو ...

این‌بار گزینه مطرح شده مدیری است که هرگز بومی نبوده، در مشهد در هیچ رده‌ای مدیریت نداشته و البته سابقه مدیریت ملی را دارا است.

سخن با اعضای شورای شهر اینجا است؛ در حالی‌ که شنیده می‌شود تعدادی از اعضای شورای شهر در سفرهای زیارتی به‌ سر می‌برند، به هم ریختن فضای عمومی شهر با اعلام دائمی و مکرر افرادی جدید قطعاً به ‌صلاح شورای شهر نخواهد بود.

درحالی‌که به‌ واسطه وجود مضجع شریف امام رضا (ع) حق است هر مدیری در هر رده‌ای برای اداره شهر مشهد سر از پا نشناسند، این روزها در فضای رسانه‌ای چنین القا شده که برخی اعضای شورای شهر، برای اعلام یک مدیر با سابقه کار در عرصه ملی، تنها به‌عنوان یک گزینه شهرداری و نه حتی شهردار، سر از پا نمی‌شناسند.

اعضای محترم شورای شهر؛ ما مشهدی‌ها! راضی نیستیم که نمایندگانمان در شورا، برای انتخاب شهردار شهر بهشت از کسانی که حتی شاخص‌های اعلام شده توسط اعضای شورا را نداشته، تمنا کرده و این خواهش به سطح رسانه‌ها نیز برسد.

اعضای محترم شورای شهر؛ ما مشهدی‌ها! از این تشتت آرا و طولانی شدن زمان تصمیم‌های مهم رضایت نداریم.

اعضای محترم شورای شهر؛ لطفاً اجازه بازی با اعتبار شهر بهشت را ندهید، این فضا را مدیریت کرده و در نخستین آزمون خود در نزد شهروندان نمره قبولی بگیرید.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول