اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای امدادی صورت گرفت

غبارروبی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و گلزار شهدای فیروزکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از غبارروبی، گلاب‏شویی و عطرافشانی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و گلزار شهدای بهشت سجاد فیروزکوه در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای هلال احمر خبر داد.

غبارروبی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و گلزار شهدای فیروزکوه

علی محمدعلی‏تبار امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‏ها و دلاورمردی‏های فرزندان ایران زمین در تقابل با خصم زبون و استکبار است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این دوران باشکوه برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران زمین است که باید دستاوردهای آن به خوبی و شایستگی به نسل‏های جدید و آیندگان انتقال یابد.

محمدعلی‏تبار در تشریح این برنامه فرهنگی و روحانی افزود: در این مراسم که 30 نفر از اعضای امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه حضور داشتند، در ابتدا آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قطب فرهنگی شهرستان فیروزکوه غبارروبی و عطرافشانی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: اعضای داوطلبان این نهاد سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت سجاد به غبارروبی و گلاب‏شویی بارگاه مقدس شهیدان پرداختند و با قرائت فاتحه با آرمان‏های مقدس شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

این گزارش حاکی است؛ آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به عنوان قطب فرهنگی شهرستان فیروزکوه و در مرکز بافت قدیم این شهر قرار دارد و روزانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران، گردشگران و زائران مناطق شمالی و شمال شرق کشور است.

شهرستان فیروزکوه همچنین دارای 486 شهید دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2568/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول