اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره گاز فیروزکوه:

جریان گاز در فیروزکوه به حالت عادی بازگشت

سرپرست اداره گاز شهرستان فیروزکوه از عادی شدن وضعیت جریان گاز در خطوط لوله سراسری این شهرستان خبر داد.

جریان گاز در فیروزکوه به حالت عادی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی نامدار ظهر امروز در جلسه‏ای در جمع مسئولان شهرستان فیروزکوه به بیان مجموعه اقدامات انجام شده برای گازرسانی به مجتمع گردشگری «سیب» این شهر پرداخت.

سرپرست اداره گاز شهرستان فیروزکوه گفت: از روز یکشنبه هفته گذشته و با قطع شدن اجرای عملیات، هماهنگی‏های لازم با فرمانداری، شورای تأمین، کمیته حفاری و ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه انجام و جلساتی چند در این رابطه برگزار شد.

نامدار افزود: قطع گاز صنایع از ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته به انجام رسید و عملیات تنظیم ایستگاه‏ها و سایر عملیات مرتبط در بعد از ظهر همان روز به اتمام رسید.

وی بیان داشت: از ساعت شش روز پنج‏شنبه هفته گذشته نیز خط انتقال گاز شهرستان فیروزکوه قطع و عملیات تخلیه گاز به انجام رسید.

سرپرست اداره گاز شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: عملیات تغییر کلاس و جابه‏جایی 600 متر از خطوط انتقال گاز سراسری به منظور گازرسانی به مجتمع بزرگ گردشگری سیب فیروزکوه تا ساعت دو بامداد روز جمعه گذشته به طول انجامید و پس از آن، تزریق گاز مجدداً از سوی منطقه سه عملیات انتقال گاز اجرایی شد.

وی ادامه داد: با اطلاع‏رسانی‏های خوب انجام شده و همکاری تمام ادارات و صرفه‏جویی مشترکان، هیچ‏گونه قطع گاز مشترکان خانگی گزارش نشد.

نامدار تصریح کرد: از ساعت 9 صبح روز جمعه گذشته نیز گاز صنایع و کارخانجات منطقه که طی این مدت با سوخت‏های جایگزین به فعالیت خود ادامه داده بودند، مجدداً وصل شد.

گزارش فارس حاکی است؛ طی این مدت گاز موجود در سه خط ارجمند، زرین دشت و فیروزکوه قطع بود، اما با صرفه‏جویی مردم و استفاده از باقی‏مانده گاز موجود در لوله‏ها، هیچ‏گونه قطعی گاز در منطقه گزارش نشد.

شنیده‏ها حاکی است؛ شرکت گردشگری سیب فیروزکوه در نظر دارد تا با نصب تله کابین منطقه امین‏آباد واقع در 25 کیلومتری غرب فیروزکوه را به روستای سلمان واقع در بخش ارجمند متصل کند و در این مسیر از روی سد در حال احداث نمرود نیز عبور خواهد کرد که جاذبه‏های گردشگری زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/2568/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول