اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

انهدام باند سرقت 8 میلیاردی سیم و کابل در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند حرفه‌‏ای سرقت سیم و کابل در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند به چند فقره سرقت و تخریب سیم و کابل مخابراتی به ارزش 8 میلیارد و 340 میلیون ریال در مشهد و سمنان اعتراف کردند.

انهدام باند سرقت 8 میلیاردی سیم و کابل در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی پیش از ظهر امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگاران افزود: در پی تخریب و سرقت از شبکه‏‌های مخابراتی استان سمنان، تیم ویژه‌‏ای از مأموران پلیس آگاهی، مسئول رسیدگی سریع به این موضوع شدند.

میرزایی ادامه داد: شواهد و آثار بر جای مانده در صحنه‌‏های سرقت ظن مأموران را بر غیربومی بودن سارقان برانگیخت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تحقیقات گسترده پلیس و کنترل محورهای ورودی و خروجی استان سمنان، تصریح کرد: این اقدامات نتیجه داد و مأموران کنترل محور شهرستان شاهرود این استان به یک دستگاه خودروی نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

میرزایی با بیان اینکه در بازدید از خودرو مقادیر زیادی سیم و کابل مخابراتی کشف شد، افزود: راننده 21 ساله و سرنشین 19 ساله خودرو در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان داشت: با کشف اسناد و مدارک جعلی یک شرکت ارتباطی در خودروی توقیفی و تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، سارقان لب به اعتراف گشودند و به سرقت و تخریب 340 میلیون ریالی سیم و کابل در مشهد اعتراف کردند.

میرزایی به ادامه تحقیقات اشاره کرد و گفت: اعضای این باند حرفه‏‌ای سرقت ضمن معرفی دو نفر دیگر از همدستان خود در سرقت‏‌های صورت گرفته به چهار فقره سرقت سیم و کابل در استان سمنان و فروش اموال مسروقه در مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به خسارت 8 میلیاردی وارده بر شرکت‏‌های مخابراتی از سرقت‏‌های سیم و کابل استان سمنان اشاره کرد و گفت: این سرقت‏‌ها در شهرستان‏‌های گرمسار، شاهرود و سمنان انجام شده بود.

میرزایی با بیان این مطلب که متهمان به مراجع قضایی معرفی و هر کدام با وثیقه 20 میلیارد ریالی راهی زندان شدند، افزود: سارقان اهل یکی از استان‏‌های غربی کشور هستند، که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از سرعت عمل مأموران پلیس در کشف و دستگیری این باند سرقت قدردانی و به عموم مردم، به ویژه نگهبانان شرکت‏ها و ادارات دولتی و خصوصی توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک مراتب را بی‏‌درنگ به مرکز فوریت‌‏های پلیس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/2249/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول