اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

42 درصد اشتغال تعهد شده اجرایی شده است

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: 42 درصد اشتغال تعهد شده سال 92 شهرستان بیله‌سوار محقق شده است.

42 درصد اشتغال تعهد شده اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبا‌نژاد در جلسه اشتغال شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: سهمیه امسال این شهرستان در حوزه اشتغال و کارآفرینی توسط دستگاه‌های دولتی 2 هزار و 244 نفر است که در نیمه اول امسال از این میزان 844 اشتغال عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس همین کارآیی میزان تحقق اشتغال شهرستان بیله‌سوار در نیمه اول امسال حدود 42 درصد است که امیدواریم در نیمه دوم سال نیز بتوانیم تعهد اشتغال شهرستان را به نفع کامل و جامع جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت‌: در سال گذشته نیز از سهمیه 2 هزار و 996 نفر تعهد اشتغال بستر اشتغال 2 هزار و 869 نفر عینیت یافت و 95 درصد تعهد اشتغال شهرستان بیله‌سوار به ثمر نشست.

زیبانژاد یکی از اولویت‌های مدیران و کارگزاران دلسوز نظام را ایجاد فرصت‌های اشتغال و کار‌آفرینی جدید برشمرد و یادآور شد: آنچه که در این باب باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد بحث اشتغال پایدار و مولد است.

این مسئول عنوان کرد: البته در این مسیر باید مجموعه‌های غیر‌دولتی و بخش خصوصی نیز یاریگر ما باشند تا بتوانیم بهتر از هر زمان دیگر برای نسل آینده زمینه اشتغال و رفاه اجتماعی را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار همچنین در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و برخی از معابر و وجود چاله‌های متعدد بیان داشت: این امر سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان شده و باید شورای شهر و شهرداری نقاطی را که آسفالت آن به دلیل حفاری شرکت‌های خدماتی دچار آسیب شده است به نحو مطلوب ترمیم کنند.

زیبا‌نژاد افزود: در اجرای طرح عمران شهری باید آسفالت در اولویت کاری شورای شهر جدید و شهردار بیله‌سوار باشد تا اسباب رضایت مردم بیش از گذشته فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید در این باب جدیت و تلاش هدفمند داشته باشیم تا گرفتار خطا و اشتباه نشویم.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول