اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

ایجاد دانشکده پزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد گرگان

رئیس دانشگاه آزاد گرگان گفت: به منظور توسعه فضای آموزشی ایجاد یک ساختمان دانشکده پزشکی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان است.

ایجاد دانشکده پزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد گرگان

حسین عجم‎نوروزی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به زودی تعدادی بازرس برای بازدید از امکانات این دانشگاه برای ایجاد رشته پزشکی عزیمت خواهند کرد.

وی از دیگر برنامه‎های این دانشگاه را در توسعه فضای آموزشی؛ خرید یک بیمارستان، ایجاد یک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ایجاد یک ساختمان تحت عنوان مهمانسرا و استادسرا عنوان کرد.

80 آزمایشگاه، کارگاه و سایت کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان وجود دارد

رئیس دانشگاه آزاد گرگان در خصوص ظرفیت کلاس درس و آزمایشگاه تصریح کرد: تعداد 80 آزمایشگاه، کارگاه و سایت کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان وجود دارد و از این لحاظ هیچ کمبودی در دانشگاه نیست.

عجم‎نوروزی با بیان اینکه زیرساخت‎ها در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برای توسعه فضای آموزشی فراهم است، افزود: تعداد کلاس‎ها برای تمامی دانشجویان به اندازه کافی وجود دارد.

وی در خصوص برنامه‎های دانشگاه در راستای رشد اخلاق دانشجویان بیان داشت: 32 واحد درس عمومی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان ارائه می‎شود که بیش از 90 درصد سرفصل‎های این دروس توصیه به اخلاق و منش اسلامی دارد.

تلاش دانشگاه ارتقای دانشجویان در زمینه‎های علمی و اعتقادی است

رئیس دانشگاه آزاد گرگان با بیان اینکه دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه به صورت مستقل در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‎‎کند، ابراز داشت: یک هیئت مذهبی مستقل در دانشگاه وجود دارد که توسط دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه اداره می‎شود و دانشجویان به صورت دوره‎ای در منازل خود مبادرت به برگزاری دعای توسل می‎کنند.

عجم‎نوروزی خاطرنشان کرد: دانشگاه برای اینکه دانشجویان به امور دینی ترغیب شوند اقدام به اردوهای زیارتی و سیاحتی دانشجویان می‎کند، بنابراین مسیر برای هدایت دانشجویان به امور دینی و مذهبی نشان داده شده تا در برابر هجمه‎های دشمن، واکسینه شوند.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت، مسابقات هنری، ارائه مقالات پژوهشی و شمار زیادی برنامه‎های فرهنگی و آموزشی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در تلاش است تا محیط تعلیم و تربیت، دانشجویان را در زمینه‎های علمی و اعتقادی ارتقا بدهد.

انتهای پیام/83001/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول