اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ‌ برتر فوتبال کشور

صبا مقابل راه‌آهن سورینت در نیمه نخست باخت

صبای قم در هفته دهم لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف راه‌آهن سورینت رفت که در نیمه نخست این مسابقه یک بر صفر نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.

صبا مقابل راه‌آهن سورینت در نیمه نخست باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

شاهین حاج‌بابایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد، ضمن اینکه رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و حمیدرضا رحیمی به عنوان کمک داور دوم حاجی‌بابایی را یاری می‌کنند و محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر مسابقه تیم داوری را همراهی می‌کنند.

در حالیکه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند در دقیقه 20 این مسابقه سانتر زیبای رضاییان را خالقی‌فرد به زیبایی هر چه تمام‌تر دور از دستان دروازه‌بان تیم صبا وارد دروازه کرد و گل نخست راه‌آهن را به ثمر رساند.

مهدی مومنی در دقیقه 24، خود را در محوطه جریمه تیم راه‌آهن به زمین زد که داور مسابقه این حرکت بازیکن صبا را مستحق دریافت کارت زرد تشخیص داد.

شوت ناگهانی و از راه دور صادقی بازیکن تیم صبا در دقیقه 36 مسابقه توسط دروازه بان راه‌آهن مهار شد.

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم راه‌آهن سورینت به پایان رسید.

تیم فوتبال راه‌آهن در حالی به این مسابقه پا گذاشت که در 9 بازی قبل تنها یک پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده است و از سایر دیدارهای خود چهار تساوی و چهار باخت به دست آورده است.

صبای قم نیز در 9 مسابقه قبلی خود سه برد و یک تساوی و پنج باخت داشته است.

تیم فوتبال راه آهن تهران تا قبل از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب هفت امتیاز در رده چهاردهم جدول و تیم فوتبال صبای قم نیز با کسب 10 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام/78010/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول