اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی ناجا:

پلیس هوشمند با اخلالگران نظم و امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

معاون اجتماعی نیروی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس هوشمند برای مقابله با اخلالگران نظم، امنیت و آسایش مردم، مقتدرانه و با چالاکی برخورد می‌کند.

پلیس هوشمند با اخلالگران نظم و امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار سعید منتظرالمهدی ظهر امروز در جمع پرسنل حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: حضرت امام رضا (ع) فرمود ایمان بر چهار رکن توکل برخدا، قضای خداوند، تسلیم خدا شدن و واگذار کردن کارها به خداوند استوار است.

وی، به‌روز بودن کارکنان نیروی انتظامی را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و افزود: حوزه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از آنجا که با مردم در ارتباط است باید به‌روز باشد و اگر نتوانیم با مخاطب خود ارتباط برقرار کنیم ماموریت‌های ما انجام نمی‌شود.

معاون اجتماعی ناجا، به چگونگی برقراری ارتباط اشاره کرد و یادآور شد: کارکنان معاونت اجتماعی باید از چگونگی برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه شامل دانش‌آموز، دانشجو، نخبگان و ... آگاه باشند و خود را برای هر شرایطی آماده کنند.

وی، ضریب هوشی را یکی از اصول علم ارتباطات خواند و گفت: باید نحوه برخورد در موقعیت‌ها را بدانیم و از ابزار ارتباطات به نحو مطلوب استفاده کنیم.

منتظرالمهدی، با بیان اینکه تأمین امنیت به تنهایی توسط پلیس امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: استفاده از سرمایه اصلی مردم در این راستا بسیار مهم است.

وی، به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و متذکر شد: هفته ناجا فرصت طلایی برای ارائه عملکرد یک ساله نیروی انتظامی است.

این مسئول، معاونت اجتماعی را پل ارتباطی مردم با پلیس نامید و یادآور شد: این معاونت باید با مشارکت، چهره پلیس را یک خدمتگزار به مردم معرفی کند.

وی به تصویر کشیدن خدمات ناجا در هفته نیروی انتظامی به مردم را مهم خواند و گفت: مردم نیروی انتظامی را آخرین درمان می‌دانند و به آن رجوع می‌کنند.

منتظر المهدی با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات اجتماعی باید اجتماعی برخورد کرد، تصریح کرد: تلاش فراوانی صورت می‌گیرد که مشکلات انتظامی به صورت اجتماعی برطرف شود.

وی درباره شعار امسال هفته ناجا با عنوان اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی، اذعان کرد: پلیس اجتماعی باید بتواند مشکلات و معضلات اجتماعی و انتظامی و امنیتی را احصا کرده و درد را درک کند و بعد برای آن درمان در نظر بگیرد.

معاون اجتماعی ناجا، استفاده از قدرت نرم در برطرف شدن مشکلات و معضلات اجتماعی و بهره‌گیری از رسانه‌ها در این زمینه را از ویژگی‌های پلیس اجتماعی ذکر کرد.

وی، متذکر شد: پلیس هوشمند برای مقابله با برهم زنندگان نظم، امنیت و آسایش مردم، مقتدرانه و با چالاکی برخورد می‌کند.

منتظرالمهدی، رسیدن به پلیس هوشمند را از اهداف مهم ذکر کرد و یادآور شد: برای رسیدن به این هدف مهم، مشارکت نخبگان و پیشکسوتان و ساکنان عقل و خرد و اندیشه و ارتباط با آنها مهم است.

وی، به‌روز شدن پلیس و مورد مطلوب جامعه اسلامی و آرمانی را از ویژگی‌های پلیس هوشمند برای رسیدن به اهداف مورد نظر عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول