اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان:

53 ایستگاه بازیافت در شهر اصفهان فعال است

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 53 ایستگاه بازیافت در سطح شهر فعال است، اعلام کرد: تا پایان سال جاری با احداث 7 ایستگاه دیگر، تعداد ایستگاه‌های بازیافت به 60 ایستگاه می‌رسد.

53 ایستگاه بازیافت در شهر اصفهان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، تیمور باجول با بیان این مطلب اظهار کرد: 14 ایستگاه ساختمانی و 39 غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است.

وی با بیان اینکه در مجموع 53 ایستگاه بازیافت در سطح شهر فعال است، افزود: با احداث هفت ایستگاه دیگر تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت شهر به 60 ایستگاه می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان کاهش هزینه‌های جمع آوری، رفاه بیشتر شهروندان و صرفه‌جویی در وقت را از مزایای نصب ایستگاه‌های ثابت در سطح شهر است، اظهار کرد:  این ایستگاه‌ها، علاوه بر تحویل گرفتن اقلام قابل بازیافتی، در خصوص آموزش و اطلاع رسانی، ارائه هدایا و جزوات آموزشی نیز در ساعات مختلف روز در خدمت مردم اصفهان است.

انتهای پیام/2301/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول