اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز فیروزکوه:

گاز فیروزکوه هنوز قطع نشده است/ مردم در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند

رئیس اداره گاز شهرستان فیروزکوه با هشدار اینکه احتمال قطعی گاز در این شهرستان وجود دارد، از مردم درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند.

گاز فیروزکوه هنوز قطع نشده است/ مردم در مصرف گاز صرفه‏جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در روزهای گذشته و با تصمیم منطقه سه عملیات انتقال گاز مبنی بر جابه‏جایی حدود 400 متر از لوله گاز سراسری در منطقه امین‏آباد فیروزکوه، هشدارهای لازم مبنی بر قطعی احتمالی گاز در منطقه از روز پنجشنبه این هفته به مردم داده شد.

این در حالی است که از بعدازظهر روز چهارشنبه، فیروزکوه شاهد هجوم افراد به واحدهای نانوایی برای تهیه و تامین نان مصرفی روزهای آینده و همچنین سفر به شهرها و روستاهای اطراف برای اقامت چند روزه در صورت قطعی گاز بود.

مهدی نامدار، رئیس اداره گاز شهرستان فیروزکوه در این رابطه به خبرنگار فارس در شرق استان تهران گفت: این عملیات از صبح روز پنجشنبه آغاز شده است و طی آن 400 متر از لوله گاز سراسری برای گازرسانی به مجتمع بزرگ گردشگری سیب در امین‏آباد جابه‏جا می‏شود.

وی افزود: در این زمینه، از روزهای گذشته و با هماهنگی مخابرات، بخشداری‏ها و دهیاری‏ها، اطلاع‏رسانی لازم صورت گرفته و هشدارهای مقتضی به مردم داده شده است.

نامدار خاطرنشان کرد: با توجه به گاز موجود در لوله‏ها، فقط احتمال قطعی وجود دارد که انتظار می‏رود مصرف‏کنندگان خانگی با صرفه‏جویی از حادث شدن آن جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: گاز صنایع و کارخانجات موجود در منطقه قطع شده است، اما تا این لحظه قطعی در مصارف گاز خانگی نداشته‏ایم.

رئیس اداره گاز شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در صورت قطعی، از روز جمعه مجدداً گاز در مدار قرار می‏گیرد که البته ممکن است تا ساعات پایانی این روز به طول بینجامد.

وی بیان داشت: گاز صنایع و کارخانجات منطقه نیز از روز شنبه مجدداً وصل می‏شود.

این گزارش حاکی است؛ شرکت گردشگری سیب امین‏آباد در نظر دارد با نصب تله‌کابین در این منطقه و عبور دادن آن از روی سد در حال احداث نمرود، آن را به روستای سلمان واقع در بخش ارجمند فیروزکوه متصل کند.

شنیده‏ها حاکی است؛ مدیر این شرکت مبلغ 50 میلیارد ریال خسارت بایت این انتقال و جابه‏جایی به منطقه سه عملیات انتقال گاز پرداخت کرده است.

انتهای پیام/2568/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول