اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه اول مقدماتی

حریفان قم در مرحله نهایی کبدی ساحلی کشور مشخص شدند

حریفان تیم کبدی ساحلی مردان قم در مرحله نهایی مسابقات سال جاری کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان قم در مرحله نهایی کبدی ساحلی کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با حضور 10 تیم برتر که از مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌اند، تلاش برای قهرمانی در این پیکارها از امروز آغاز می‌شود.

در حالی که فدراسیون کبدی کشورمان بار دیگر میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور را به هیئت کبدی استان مازندران سپرده است، این پیکارها از امروز در سواحل فریدون کنار شهرستان ساری با حضور تیم‌های مدعی استارت می‌خورد.

در مرحله نهایی مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور 10 تیم برتر مرحله مقدماتی حضور دارند و بدین ترتیب برای کسب عنوان قهرمانی ابتدا در دو گروه مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا چهره چهار تیم راه یافته به آخرین مرحله مشخص شود.

این پنجمین دوره رقابت‌های لیگ کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور است که با توجه به در پیش بودن مسابقات مهم برون مرزی برای تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان، انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی نیز محسوب می‌شود و برای همین منظور کبدی‌کاران تیم‌های شرکت‌کننده با تمام توان در میدان حاضر می‌شوند.

این مرحله از رقابت‌ها با حضور 10 تیم برتر مرحله مقدماتی از امروز جمعه 29 شهریور ماه به مدت چهار روز در سواحل شهر فریدون کنار مازندران برگزار خواهد شد در حالی که یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی، تیم کبدی ساحلی قم است.

10 تیم برتر مسابقات پس از پایان مرحله اول مقدماتی، طبق قرعه‌کشی که با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌ها در ساری انجام شد در دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند و بر اساس این قرعه‌‌کشی تیم کبدی ساحلی قم در گروه اول مرحله نهایی با حریفان مسابقه می‌دهد.

شیوه برگزاری این مرحله از رقابت‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون کبدی اینگونه است که مسابقات لیگ ساحلی در مرحله دوم به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی لیگ کبدی ساحلی را کسب خواهند کرد.

در گروه اول مرحله نهایی تیم‌های کبدی ساحلی شهرداری تبریز، هیئت قم، هیئت لرستان، شهدای گرگان و هیئت سیستان و بلوچستان حضور دارند و بازی‌های گروه دوم این مرحله را تیم‌های کبدی ساحلی هیئت کرمان، دهیاری محمد آباد، هیئت آذربایجان غربی، هیئت یزد و هیئت مازندران برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول