اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

آبرسانی به روستاهای اطاقور با فوریت آغاز شود

فرماندار لنگرود گفت: کار آبرسانی به روستاهای اطاقور باید با فوریت آغاز شود.

آبرسانی به روستاهای اطاقور با فوریت آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمد بیگی عصر امروز در جلسه برنامه و بودجه این شهرستان با بیان اینکه در بخش راه مشکلات زیادی وجود دارد، اظهار کرد: تأمین آب آشامیدنی روستاهای اطاقور در اولویت کار قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه مردم از آب رودخانه‌ها که وضعیت مناسبی ندارد برای شست وشو استفاده می‌کنند، افزود: مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی با فوریت کار آبرسانی به مردم اطاقور را آغاز کند.

این مسئول، به اداره آب و فاضلاب روستایی قول داد که تسهیلات لازم برای اجرای این پروژه آبرسانی را از وزارت کشور تأمین کند.

وی، با اشاره به اینکه تأمین آب زراعی نیز برای ما بسیار مهم است، متذکر شد: سال گذشته با بحران آب مواجه بودیم که با الطاف خداوند مهربان و بارش‌های به موقع، بخش اعظم مشکلات ما برطرف شد.

محمدبیگی، لایروبی به‌موقع استخرها، اتمام سد لاستیکی و اتصال به شبکه را از مواردی برشمرد که می‌توان بحران آب را مدیریت و تدبیر کرد.

وی، با اشاره به مسئولیت نگه‌داری پمپاژها و ایستگاه برق و پمپ توسط دهیاری‌ها، افزود: سال گذشته با سرقت این وسایل بالغ بر 150 میلیون تومان برای راه‌اندازی دوباره این پمپاژها هزینه شد که می‌توانست جاهای دیگر صرف شود.

فرماندار لنگرود، از اختصاص بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار به جهاد کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

وی، از اختصاص 103 میلیون تومان بودجه برای احداث سالن اجتماعات آموزش و پرورش لنگرود خبر داد و اذعان کرد: دو درصد از سهم شهرستان به اداره آموزش و پرورش اطاقور اختصاص می‌یابد.

محمدبیگی، با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان محروم در بخش اطاقور به دلیل مشکلات اقتصادی در حال ترک تحصیل هستند، یادآور شد: ما با حمایت از مدرسه شبانه‌روزی این بخش و تأمین برنج،مرغ و ... باید مدرسه را برای تحصیل دانش‌آموزان باز نگه داشت.

وی، اضافه کرد: اگر لازم باشد،خانه به خانه برای کمک کردن به این دانش‌آموزان محروم می‌روم.

این مسئول، درباره برگزاری یادواره‌های شهدا و حمایت از خانواده‌های آنها، تصریح کرد: نباید یادواره‌ها را سیاسی کنیم بلکه باید عملاً حمایت خود را از خانواده‌های شهدا نشان دهیم.

وی، با اشاره به اینکه از یادواره‌های شهدا سوء‌استفاده سیاسی می‌شود، یادآور شد: یادواره‌های شهدا محل تسویه حساب باندی، جناحی و یا گروهی نیست و این شیوه به نظام و آرمان‌های شهدا آسیب می‌رساند.

فرماندار لنگرود، با تصریح بر اینکه شهدا نیازی به ما ندارند، متذکر شد: یادواره‌های شهدا را باید به صورت عبادی و معنوی برگزار کرد تا مردم در یادواره‌ها لذت ببرند.

انتهای پیام/84002/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول