اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خبر داد

بهره‌گیری آموزش و پرورش از ظرفیت مدیریت‌های استانی حوزه

معاون آموزش حوزه‌های علمیه بر بهره‌گیری وزارت آموزش و پرورش از ظرفیت‌های مدیریت‌های استانی حوزه علمیه در سراسر کشور تاکید کرد.

بهره‌گیری آموزش و پرورش از ظرفیت مدیریت‌های استانی حوزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی عصر امروز در نشست فصلی دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت حوزه در بعد ساختاری و مدیریتی، گفت: در زمینه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش می‌توان از ظرفیت مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه بهره گرفت و مدیریت استانی حوزه عضو شورای آموزش و پرورش باشد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات حوزه‌های استانی به خوبی برگزار می‌شود و باید از ظرفیت آن استفاده شود، بیان کرد: توسعه رشته‌های تخصصی در حوزه با سرفصل‌های دقیق صورت می‌گیرد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه طی 300 جلسه تخصصی متن و سرفصل رشته‌های تخصصی در حوزه مورد بررسی قرار گرفته است، یادآور شد: در زمینه رشته‌های تخصصی و آماده کردن خروجی‌های حوزه برای اینکه درسطوح مختلف در خدمت نظام اسلامی باشند، آماده هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقا سطح علمی روحانیون فعال در دستگاه‌ها هستیم، یادآور شد: آموزش روحانیون در حال خدمت در نظام جمهوری اسلامی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضرورت همکاری هرچه بیشتر حوزه و آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: آماده‌ایم علاوه بر عرصه‌های تبلیغی در سطوح تخصصی نیز همکاری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول