اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

به گزارش خبرنگار فارس از تربت حیدریه، مراسم وداع با دو لاله گمنام دقایقی پیش با استقبال مردم و مسئولان در پارک نجفیه شهر دولت‌آباد و با آئین خاص خود برگزار شد.

ابوالقاسم خسروی، نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس برای انقلاب و نظام برکات فراوانی داشت و با دفاع مقدس چارچوب حکومت دینی برای جهانیان تبیین شد.

وی بیان داشت: آنچه امروز ملت و نظام اسلامی ایران دارد مدیون خون همین شهدا است و اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

خسروی اذعان داشت: شهدای گمنام عزیزترین شهدای ما هستند که با تمسک به فاطمه زهرا(س) پا در میدان نبرد و مبارزه علیه باطل گذاشتند و امروز اگر اقتدار و امنیت داریم و اگر در دنیا مطرح هستیم به برکت رشادت‌های شهدا و مجاهدت‌ رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: شهدا تا آخرین نفس برای انقلاب و نظام و ولایت فقیه جانفشانی کردند و امروز ما همه وظیفه داریم با پیروی از ولایت فقیه زمان خود تا آخرین نفس در رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی اذعان داشت: به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم جهت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید شرایطی را ایجاد کنیم تا ذوق و رغبت بیشتر در مردم با حضور گسترده‌تر در مراقد شهدا و فراهم‌سازی تسهیلات لازم یکی از مهم‌ترین اموری است که باید دست‌اندرکاران مربوط به شهید و شهادت به آن بپردازند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: دوران دفاع مقدس از جمله مقاطع حساس و مهم تاریخ ملت ایران است و رشادت‌ها و ایثاری که مردم ولایی و شهید پرور در کشورمان طی هشت سال جنگ انجام دادند در طول تاریخ ایران بی نظیر است.

خسروی تصریح کرد: شهدای گمنام به عنوان افرادی زنده در هر جا قرار بگیرند، زندگی می‌آفرینند و شهدای گمنام از نظر مردم این دنیا گمنام هستند اما در واقع آوازه آنان و در ملکوت اعلی بلند است و این دو شهید گمنام 18 و 19 سال بیشتر نداشتند که در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در پایان از مردم و مسئولان شهر دولت‌آباد خواست تا با مدیریت و کمک‌های خود مزاری در خور شأن شهدای گمنام احداث کنند که همانا مزار شهدا همانند امامزادگان محل عبور ملائکه است و بسیاری از مردم با تمسک به این شهدا مشکلاتشان رفع می‌شود.

انتهای پیام/2202/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول