اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سکته قلبی

پیشکسوت مطبوعات اصفهان درگذشت

کریم شفیعی سالخورده‌ترین خبرنگار اصفهانی و پیشکسوت مطبوعات اصفهان درگذشت.

پیشکسوت مطبوعات اصفهان درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم شفیعی پیشکسوت مطبوعات ایران در سن 84 سالگی بر اثر سکته قلبی و کهولت سن به لقاءالله پیوست.

سالخورده‌ترین خبرنگار اصفهانی، انسانی فرهیخته، فاضل و متواضع بود که با تحصیلات دیپلم و سپس دانشسرای عالی از سال 1334 ضمن فعالیت فرهنگی در سمت بازرس آموزش و پرورش، فعالیت مطبوعاتی خویش را با روزنامه اطلاعات و کیهان آغاز کرد و پس از مدتی مبادرت به تاسیس یک موسسه خصوصی به نام موسسه فرهنگی مطبوعاتی شفیعی کرد که سرپرستی روزنامه مهر ایران، مجلات سپید و سیاه، امید ایران، خوشه، یغما، وحید و پاسدار اسلامی و بسیار دیگر را به عهده داشت.

وی از معدود روزنامه‌نگارانی بوده است که فعالیت مطبوعاتی‌اش در قبل و بعد از انقلاب به صورت مستمر و فعال ادامه داشته است و کماکان موسسه فرهنگی مطبوعاتی شفیعی که او در اصفهان ایجاد کرد به مدیریت دو فرزندش با سرپرستی تعداد کثیری از روزنامه‌ها و مجلات اداره می‌شود و این رسالت فرهنگی که از سال 1334 آغاز شده است، ادامه دارد.

شایان ذکر است مجلس یادبود این انسان وارسته در روز دوشنبه اول مهرماه از ساعت 14تا 16 در مسجد المهدی واقع در خیابان مردآویج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول