اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان

جشنواره فیلم و عکس« تجلی نور و رأفت» نیشابور پایان یافت

دوازدهمین جشنواره و هجدهمین هفته فیلم و عکس نیشابور با عنوان «تجلی نور و رأفت» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم و عکس« تجلی نور و رأفت» نیشابور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسئول امور هنری این اداره در آیین اختتامیه جشنواره «تجلی نور و رأفت» در تالار ادیب این شهر، اظهار داشت: امروز انجمن سینمای جوان نیشابور 22 سالگی خود را جشن گرفته و به یک جوان برومند تبدیل شده و در این مدت زحمات هنرمندان در تمامی سال‌ها سبب رشد و بالندگی آن شده است.

غلامرضا سلامتی با بیان اینکه 28 فیلم مستند، داستانی، انیمیشن و تجربی از 22 فیلم‌ساز در این جشنواره شرکت کرده بودند، افزود: اقبال هنرمندان طی 18 سال هفته فیلم و عکس و 12 سال جشنواره، آن را به یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی و هنری شهرستان تبدیل کرده است.

محمدرضا چایفروش نماینده هیئت داوران جشنواره عکس تجلی نور نیز با بیان اینکه این جشنواره با حضور خوب عکاسان روبه‌رو شده است، گفت: ابراهیم حصاری، فاطمه‌سادات شاکری و علی‌رضا نیرآبادی به ترتیب عنوان نفرات اول تا سوم بخش آزاد، هدایت هادوی تقدیر بخش آزاد، حمید شدتی و فاطمه‌سادات شاکری عکس برگزیده رضوی، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب را از آن خود کردند.

دبیر جشنواره «تجلی نور و رأفت» نیز عنوان داشت: «به‌سوی خورشید» اثر هاشم کرانی در بخش آزاد به‌عنوان بهترین فیلم بخش رضوی و ایثار و شهادت، «هر روز همین موقع» اثر رشید پژمان‌نیا به‌عنوان بهترین تجربی نخستین، «آب» اثر جعفر عمارلو به‌عنوان بهترین انیمیشن و «چهار فصل عاشقی و پهلوان می‌ماند» اثر جواد نادری به‌عنوان بهترین مستند انتخاب شدند.

مسعود سلیمانی سپهر ادامه داد: تصویربرداری سمیرا حضرتی و تدوین مجید محمدی‌پناه در فیلم «شروع» و فیلمنامه کیان در جزی در فیلم «قربانی» به‌عنوان بهترین‌ها انتخاب شدند.

گفتنی است داوری آثار این جشنواره را حمیدرضا هلالی، مسعود سلیمانی سپهر و محمدرضا چایفروش در بخش عکس و وحید بیان، محمد تراب‌بیگی، مسعود سلیمانی سپهر و علی شورورزی در بخش فیلم به‌عهده داشتند.

در این مراسم از محمدعلی عابدی هنرمند پیشکسوت عکاس و فیلمبردار نیشابور به‌خاطر سال‌ها تلاش بی‌وقفه در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول