اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی:

نخستین همایش «پیوند مسجد و مدرسه» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

قائم مقام مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی، از برگزاری نخستین همایش «پیوند مسجد و مدرسه» در این استان خبر داد.

نخستین همایش «پیوند مسجد و مدرسه» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد افشین‌فر اظهار کرد: این همایش پنج شنبه چهارم مهر ماه ساعت 9 صبح در محل کانون فرهنگی، تربیتی شهید باهنر شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور روحانیون، مدیران مجتمع‌های آموزشی و مربیان پرورشی برگزار می‌شود، سخنران و میهمان ویژه این برنامه را «حجت‌الاسلام حاج علی اکبری» نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران اعلام کرد.

حجت‌الاسلام افشین‌فر، در خصوص اهداف این همایش افزود: با توجه به نیاز نسل امروز به مباحث دینی با طراحی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توان نقش آموزشی و تربیتی را در کنار محور فرهنگی مساجد افزایش داد.

وی تصریح کرد: برای تقویت معنویت و تعمیق اخلاق در نوجوانان و جوانان باید برنامه‌ریزی اساسی و جامع صورت گیرد و در طراحی مهندسی فرهنگی کشور به مساجد به عنوان یک نهاد نه به عنوان یک مکان توجه شود.

قائم مقام مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی گفت: تقویت ارتباط مسجد و مدرسه و نگرش درست به مسایل دینی و اتخاذ روش‌های مناسب و جذاب در آموزش دانش‌آموزان از سوی ائمه جماعات مساجد و مسئولان مدارس زمینه‌ساز جذب دانش‌آموزان به مسجد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جامع پیوند مسجد و مدرسه و اجرای آن، یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفته است، بهره‌گیری از ظرفیت مساجد از سوی مسئولان مدارس است، چرا که این هم‌جواری فرصت بسیار خوبی برای جذب دانش‌آموزان به این پایگاه اثرگذار دینی است.

انتهای پیام/63002/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول