اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر امروز آغاز می‌شود

فولاد به دنبال تداوم پیروزی‌های خانگی/تقابل مجدد ویسی و یاوری در شیراز

در هفته دهم لیگ برتر فولاد به دنبال تداوم پیروزی‌های خانگی است و ویسی و یاوری بار دیگر در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

فولاد به دنبال تداوم پیروزی‌های خانگی/تقابل مجدد ویسی و یاوری در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس از عصر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز و فردا با 6 بازی ادامه خواهد یافت.

در حالی که هفته دهم این رقابت‌ها تحت‌الشعاع بازی حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس است دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نیز در جدال‌هایی حساس در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی دو نماینده خوزستان در این رقابت‌ها نیز در هفته دهم با انگیزه‌های متفاوتی در برابر حریفان به میدان می‌روند.

تیم فولاد خوزستان به دنبال تداوم صدرنشینی خود در این رقابت‌هاست و استقلال صنعتی نیز در پی سروسامان دادن به وضعیت خود در جدول رده‌بندی خواهد بود.

* فولاد به دنبال تداوم پیروزی‌های خانگی

در یکی از بازی‌های این هفته و در شهر اهواز تیم فولاد خوزستان در برابر سایپای کرج به میدان خواهد رفت.

سرخ‌پوشان اهوازی که چند هفته‌ای است بر صدر جدول رده‌بندی مسابقات تکیه‌ زده‌اند، در این دیدار خانگی در پی کسب نتیجه و حفظ صدرنشینی هستند.

شاگردان حسین فرکی که در هفته قبل در دیدار سخت در شهر کرمان یک امتیاز از تیم مس گرفتند در دیدار هفته دهم به دنبال هفتمین پیروزی فصل خود هستند.

فولادی‌ها که در این فصل در اکثر دیدارهای خود نتایج مناسبی را گرفته‌اند به یکی از بخت‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شده‌اند.

این تیم در بازی هفته دهم خود در برابر سایپا درصدد حفظ رکورد 100 درصد پیروزی خود در بازی‌های خانگی است رکوردی که تاکنون تیم پرسپولیس نیز موفق به حفظ آن در ورزشگاه آزادی شده است.

شاگردان حسین فرکی برای ماندن در صدر و در جمع مدعیان به کسب امتیازات کامل بازی‌های خانگی نیاز مبرم دارند. هرچند در این دیدار فولادی‌ها جدالی سخت را در برابر سایپای جوان و با انگیزه خواهند داشت.

تیم سایپا با وجود اینکه در این فصل از نفرات جوان و کم‌تجربه‌ای بهره‌ می‌برد اما تیمی یکدست و باانگیزه است و تاکنون نیز نتایج قابل قبولی را در این رقابت‌ها کسب کرده است.

پیروزی در برابر پرسپولیس و شکست سه بر صفر ملوان در خانه حریف از نتایج درخشان نارنجی‌پوشان در این فصل لیگ برتر بوده است.

شاگردان فیرات آلمانی در هفته قبل این رقابت‌ها در برابر نفت تهران با حساب بدون گل متوقف شدند.

سایپایی‌ها برای دومین بار است که در این فصل به اهواز سفر می‌کنند چراکه پیش از این و در هفته سوم نیز در دیدار با استقلال صنعتی به خوزستان آمدند که در آن دیدار موفق به کسب یک امتیاز از اهواز شده بودند.

به هر حال باید دید در جدال اندیشه‌های حسین فرکی و انگبین فیرات آلمانی کدامیک موفق به کسب نتیجه دلخواه بر تیم خود خواهد شد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها و تا پایان هفته نهم فولاد خوزستان با 19 امتیاز در صدر است و سایپا نیز با 13 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپای کرج از ساعت 18 و 40 دقیقه فردا در ورزشگاه تختی اهواز آغاز می‌شود.

* تقابل مجدد ویسی و یاوری در شیراز

اما در ادامه این رقابت‌ها دیگر نماینده استان خوزستان در این رقابت‌ها در شیراز به میدان خواهد رفت. در این دیدار استقلال صنعتی میهمان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

آبی‌های صنعتی خوزستان با وجود انتقاداتی که برخی تماشاگران این تیم به بازیکنان و کادر فنی دارند به نظر بسیاری از کارشناسان تاکنون نتایج نسبتاً قابل قبولی را گرفته‌اند.

این تیم که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند با عبدالله ویسی مربی بومی و جوان خود درصدد کسب جایگاهی مناسب در این رقابت‌هاست.

استقلال صنعتی در هفته گذشته با ارائه یک بازی نه‌چندان مناسب در خانه با حساب دو بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد.

این تیم در دیدار هفته دهم در برابر فجر به دنبال کسب امتیاز است تا بتواند وضعیت خود در جدول رده‌بندی را تا حدودی بهبود ببخشد.

هرچند عبدالله ویسی به احتمال بسیار زیاد در این دیدار عادل کلاه‌کج هافبک گلزن و بازی‌ساز خود را در اختیار ندارد و حسین کعبی مدافع این تیم نیز محروم است.

در سوی دیگر اما فجر سپاسی قرار دارد که در هفته گذشته صندلی کادر فنی این تیم دستخوش تغییراتی شد.

تداوم نتایج نامناسب فجری‌ها و اعتراض تماشاگران این تیم سرانجام غلام پیروانی را مجبور به استعفا کرد و با موافقت هیئت مدیره باشگاه پیروانی از تیم فجر جدا شد.

همزمان با این اتفاق محمود یاوری از مربی‌گری مس کنار رفت تا مرد کهنه‌کار فوتبال ایران بار دیگر به فجرسپاسی شیراز بازگردد.

این دیدار تقابل مجدد عبدالله ویسی و محمود یاوری در این فصل نیز محسوب می‌شود چراکه پیش از این و در هفته دوم محمود یاوری با مس کرمان در برابر استقلال صنعتی قرار گرفت که آن دیدار در کرمان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز می‌شود.

در جدول رده‌بندی مسابقات تیم استقلال صنعتی با 9 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و فجرسپاسی نیز با 6 امتیاز در جایگاه پانزدهم است.

انتهای پیام/72008/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول