اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

نگاه دولت بر تکمیل پروژه‌‏های نیمه تمام است

استاندار سمنان با تأکید بر تکمیل پروژه‏‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 70 درصد گفت: نگاه دولت بر تکمیل پروژه‌‏های نیمه تمام است.

نگاه دولت بر تکمیل پروژه‌‏های نیمه تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در نشست شورای برنامه‏‌ریزی استان سمنان، افزود: نگاه دولت بر تکمیل پروژه‏‌های نیمه تمام است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‏‌های اجرایی باید با برنامه‌‏ریزی مناسب اعتبارات امسال را در تکمیل پروژه‏‌های بالا 70 درصد اختصاص دهند.

استاندار سمنان گفت: در پوشش دادن به پروژه‌‏های بالای 70 درصد، پروژه‌‏های بالای 50 درصد در برنامه قرار می‏‌گیرند.

رهی رفع بحران از جمله بحران آب را در استان استان به ویژه مناطق روستایی محروم را مورد تأکید قرار داد و گفت: بحران آب در استان سمنان و به ویژه مناطق روستایی وجود دارد و مسئولان باید برای رفع این مشکل تلاش کنند.

وی خاطرنشان ساخت: بسیاری از استان‏‌های کشور به ویژه در کویر مرکزی ایران در تأمین آب شرب روستایی دارای بحران هستند و در برخی از روستاهای این استان آب شرب با کمک تانکر تأمین می‏‌شود.

استاندار سمنان به افزایش پنج تا شش برابری اعتبارات شهرستان‏‌های تازه تأسیس در این استان اشاره کرد و گفت: این افزایش اعتبار نسبت به سال قبل از شهرستان شدن این مناطق ایجاد شده است. 

رهی گفت: اعتبارات سایر شهرستان‏‌ها نیز نسبت به سال قبل کاهش نیافته و سقف سال قبل حذف شده است و برخی نیز افزایش داشته‌‏اند.

وی همچنین گفت: توجه به نقاط محروم، توزیع اعتبارات بر اساس عدالت و شاخص‌‏ها در توزیع اعتبارات استان سمنان دخیل بوده است.

نشست شورای برنامه‏‌ریزی استان سمنان به بحث پیرامون توزیع اعتبارات تملک دارایی سال 92 تخصصی نیافتن اعتبارات سال 91 و الزامات بودجه سال 92 اختصاص داشت.

معاون برنامه‌‏ریزی استانداری سمنان نیز در این نشست جمع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‏‌ای این استان را بالغ بر 605 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش دارد.

حسین‏ زاده گفت: درآمد این استان نیز امسال با 100 درصد افزایش نسبت به سال قبل 220 میلیارد تعیین شده است.

در این نشست که نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌‏های اجرایی حضور داشتند در خصوص مسائل بودجه این استان و تخصصی اعتبارات شهرستان‌‏ها و دستگاه‌‏های اجرایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول