اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

عملیات احداث پایانه مسافربری دماوند آغاز شود

فرماندار دماوند گفت: شهرداری و نهادهای مربوطه تلاش کنند در نخستین فرصت، عملیات احداث پایانه مسافربری دماوند آغاز شود.

عملیات احداث پایانه مسافربری دماوند آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در فرمانداری دماوند اظهار کرد: با زیباسازی و آذین‏بندی و نصب بنرهایی در سطح شهر، می‏توان خاطره خوش روز اول مدرسه را در اذهان دانش‏آموزان به وجود آورد.

وی از شهرداری دماوند خواست که در چند روز باقی‏مانده تا بازگشایی مدارس، نهضت لکه‏گیری معابر و خیابان‏ها را در دست اقدام داشته باشد و تأکید کرد: این اقدام تنها مختص به مدارس و اطراف آن نباشد، بلکه در تمام سطح شهر اجرا شود.

افشارنادری با تأکید بر ایجاد زیرساخت‏های حمل و نقل مناسب در این ایام خاطرنشان کرد: مسلم است که اقدامات لازم انجام گرفته و این‏گونه جلسات برای مرور آنها و رفع نواقص و اشکالات جزئی است.

وی استفاده از ظرفیت کامل شرکت مینی‏بوس‏رانی و تاکسی‏رانی را به ویژه در ساعات پرجمعیت مهم خواند و تصریح کرد: با برنامه‏ریزی و مدیریت سامانه حمل و نقل در صبح‏ها و بعد از ظهرها می‏توان رضایت شهروندان و دانشجویان بومی و غیربومی را فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در ادامه از ناصر امیریان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دماوند خواست که شدت همراه با رأفت را در روزهای آغازین بازگشایی مدارس داشته باشند و بیان داشت: در بعضی از موارد حتی با یک تذکر می‏توان فرد متخلف را ملزم به رعایت قوانین و مقررات کرد.

افشارنادری همچنین با اشاره به حضور حدود 40 هزار دانشجو در سطح شهرستان از مسئولان دانشگاه‏ها خواست که به مسائل مختلف فرهنگی و صنفی دانشجویان رسیدگی کرده و نواقص را برطرف کنند تا مشکلات دانشجویی در شهرستان مشاهده نشود.

وی در ادامه پیشنهاد داد: فضای بیرونی دانشگاه‏ها به دوربین‏‏های مدار بسته مجهز شود.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: این کار هزینه اندکی خواهد داشت اما یک سرمایه‏گذاری است و می‏تواند در مدیریت دانشگاه و گاهی در مدیریت شهری کمک شایانی کند.

افشارنادری تصریح کرد: با یک سری اقدامات ضروری و فوری کم‏هزینه، می‏توان از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری کرد.

فرماندار دماوند به پایانه مسافربری دماوند نیز اشاره و اظهار داشت: شهرداری و ارگان‏های مربوطه تلاش کنند در اولین فرصت عملیات احداث پایانه در ورودی شهر آغاز شود.

گفتنی است؛ در پایان جلسه مدیران آموزش و پرورش دماوند و رودهن و نیز رؤسا یا نمایندگان دانشگاه‏های شهرستان، اقدامات انجام گرفته درون سازمانی خود را تشریح کرده و مشکلات خود را نیز مطرح کردند و در عین حال برای بازگشایی مدارس اعلام آمادگی کردند.

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و نماینده شهرداری دماوند نیز با تشریح اقدامات خود در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/2568/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول