اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌‏کننده سپاه استان سمنان:

ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی در جامعه گسترش یابد

‌معاون هماهنگ‌‏کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: کشور نیازمند حفظ روحیه مجاهدانه، نشر و گسترش ارزش‌‏های انسانی، اسلامی و انقلابی است و در این راستا باید سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی در جامعه گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدحسن سلامی صبح امروز در نخستین مجمع استانی بسیج حقوق‏دانان سمنان که با حضور معاون استاندار سمنان، رئیس بسیج حقوق‏دانان سپاه استان سمنان، مدیرکل امور زندان‏های استان سمنان، مدیر شجره طیبه صالحین بسیج استان سمنان، رئیس دادگستری مهدیشهر و جمعی از حقوق‏دانان، وکلا و اعضای قشر بسیج حقوق‏دانان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره)، عظیم‌ترین پشتوانه‌های نظام و قوی‌ترین تشکل انقلاب است.

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت از نیازهای ذاتی بسیج است، افزود: بسیج در دهه پیشرفت و عدالت باید به بسیج ده‌‏ها میلیونی تبدیل شود.

‌معاون هماهنگ‌‏کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: بسیج را نمی‌شود با شیوه‌های گذشته مدیریت کرد و این نهاد نیاز به ارائه رویکردهای جدید دارد.

سلامی با بیان اینکه به هر میزان هنجارهای اجتماعی احیا شوند، به همان میزان ناهنجاری‌های موجود جامعه کاهش می‌یابد، گفت: شناسایی مشکلات در مسیر تعالی جامعه و حفظ ارزش‌های انقلابی، انسانی، اسلامی و اخلاقی در جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است و در این راستا، مردم باید آگاه شوند.

وی اظهار کرد: بسیج به منظور حفظ انسجام بیش از پیش شوراهای اندیشه و مشورت را با حضور تمام اقشار بسیج تشکیل داده است تا در این شوراها، راهکارهای جدید برای حل معضلات و مشکلات در میان اقشار مختلف جامعه ارائه و اجرایی شود.

معاون هماهنگ‏‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: فرهنگ بسیجی و تفکر انقلابی باید در جامعه گسترش یابد.

بر اساس این گزارش؛ پس از اخذ آرای مأخوذه اعضای حاضر در جلسه از میان کاندیداها، حیدر آسیابی دادستان سمنان به عنوان رئیس مجمع بسیج حقوق‏دانان استان سمنان منصوب شد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول