اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته خادمان شهدای سپاه استان سمنان مطرح کرد

آغاز فعالیت کمیته شهرستانی خادمان شهدا

رئیس کمیته خادمان شهدای سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: کمیته شهرستانی خادمان شهدا به همت مدیران اردویی راهیان نور و گردشگری نواحی سپاه استان سمنان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

آغاز فعالیت کمیته شهرستانی خادمان شهدا

حمیدرضا رهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با بیان محوریت فعالیت‌های کمیته خادم‌‏الشهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: کمیته خادمان شهدا به منظور ایجاد ارتباط مردمی بین خادمان و زائران راهیان نور و پرورش نیروهای فعال و استفاده از نیروهای کیفی جوان در فضای راهیان نور ایجاد شده است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که «خدمت به شهید افضل خدمت‌هاست»، افزود: کار خادمان شهدا در حقیقت فعالیتی فرهنگی بوده و مهم‏ترین هدف تشکیل کمیته خادمان شهدا نیز آموزش، سازماندهی و به کارگیری جوانان علاقه‏‌مند برای ایجاد شبکه خادمان شهدا در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است.

رئیس کمیته خادمان شهدای سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: ارائه خدمات و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون شهیدپژوهی و راهیان نور از اهم فعالیت‌های کمیته خادمان شهداست.

رهایی از دیگر فعالیت‏های این کمیته را اطلاع‌رسانی، ثبت‌‏نام و سازماندهی کلیه علاقه‌مندان، همکاری و فعالیت در برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان سمنان، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای استان سمنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزارهای شهدا و اماکن متبرکه عنوان کرد.

رئیس کمیته خادمان شهدای سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه خادمان شهدا در عرصه‌های اردویی به ویژه راهیان نور سازماندهی و به‏‌کارگیری می‌شوند، عنوان کرد: یکی از مهم‏ترین اقدامات و فعالیت‌های کمیته خادمان شهدا برگزاری دوره‌های تخصصی امدادگری، روایت‌گری و خبرنگاری است.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول