اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری بین‏‌المللی و پخش از شبکه قرآن و معارف سیما

محفل انس با قرآن در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌‏شود

محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین‌‏المللی کشورمان در محل آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‏‌شود.

محفل انس با قرآن در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‏‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز افزود: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نظر دارد با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با تلاوت سعید طوسی، قاری برجسته کشورمان در محل امامزاده یحیی (ع) سمنان اقدام کند.

حجت‏‌الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی در ادامه گفت: تلاوت قرآن توسط محمدرضا تجلی، قاری ممتاز استانی و اجرای برنامه تواشیح توسط گروه رایحه وصال و غلامرضا صداقتی، حافظ قرآن کریم از دیگر برنامه‏‌های این محفل نورانی است.

وی در ادامه بیان داشت: این برنامه رأس ساعت 18 روز پنج‏شنبه، بیست و هشتم شهریور ماه آغاز می‏‌شود و با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با شبکه قرآن و معارف سیما از طریق این شبکه پخش خواهد شد.

واحدی در پایان اجرای برنامه‏‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را یکی از اولویت‌‏های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حوزه فرهنگی برشمرد و عنوان داشت: با توجه به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با برنامه‌‏ریزی‏‌های انجام شده در این حوزه در نظر داریم بقاع متبرکه استان سمنان را به پایگاه‌‏های فرهنگی هر منطقه و پناهگاهی امن برای مؤمنان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول