اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی قم:

سارق منزل به 12 فقره سرقت در قم اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک نفر سارق سابقه‌دار منزل در استان خبر داد و گفت: وی در تحقیقات ماموران به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق منزل به 12 فقره سرقت در قم اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر چندین فقره سرقت منزل در استان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و محل سکونتش را مورد کنترل قرار دادند.

وی افزود: با توجه به 12 فقره سابقه در کارنامه متهم و اینکه از سارقان حرفه‌ای منزل به شمار می‌رفت، ماموران ضمن کنترل اعمال نامبرده در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پس از دلالت متهم به پلیس آگاهی و اعتراف به بزه ارتکابی، در تحقیقات کارآگاهان عنوان کرد پس از سرقت اموال بلافاصله آن را به فروش می‌رسانده است.

قدمی اظهار داشت: پس از شناسایی مالخر، در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان تحویل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه بر استفاده همشهریان از دوربین‌های مداربسته و همچنین درب‌های ضدسرقت و حفاظ‌‌دار در ورودی‌های منازل برای پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام/78002/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول