اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ آزادگان

پناه آفرین قم برابر استقلال جنوب تهران شکست خورد

تیم فوتبال پناه آفرین قم در دیداری حساس از دومین هفته رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل استقلال جنوب تهران نخستین شکست این فصل را پذیرا شد.

پناه آفرین قم برابر استقلال جنوب تهران شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف امشب هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و طی آن پناه آفرین قم در دیداری سخت و نفس‌گیر به استقلال جنوب تهران باخت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان پدرام جوازان در تیم فوتبال پناه آفرین قم بعد از اینکه در نخستین دیدار خانگی میزبان تیم فوتبال عقاب گنبد بودند و تلاش آنها برای کسب نخستین پیروزی این فصل و نخستین برد در دیدارهای خانگی به نتیجه نرسید، این مهم را در هفته دوم و در میهمانی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران جستجو می‌کردند اما باز هم تلاش آنها بی‌نتیجه ماند و به جای پیروزی و یا حتی تساوی، نخستین باخت این فصل لیگ آزادگان برای آنها رقم خورد.

تیم‌های فوتبال پناه آفرین قم و استقلال جنوب تهران در دیداری حساس از هفته دوم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان به میدان رفتند و در پایان 90 دقیقه این استقلالی‌ها بودند که به برتری3 بر 1 دست یافتند.

شاگردان پدرام جوازان در این دیدار در حالی که سعی کردند بازی بهتری نسبت به مسابقه هفته اول مقابل عقاب گنبد ارائه کنند، حتی دورتر از انتظار از بازی هفته اول مقابل عقاب گنبد ظاهر شدند و به شکست با اختلاف دو گل تن دادند.

این دیدار در هفته دوم فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در حالی به نخستین شکست تیم پناه آفرین قم منجر شد که انتظار می‌رفت نماینده قم بتواند قوی و مطمئن ظاهر شود و گام دوم را محکم‌تر از هفته اول بردارد اما اینگونه نشد و نماینده قم شکستی غیر قابل پیش‌بینی را پذیرفت.

تیم فوتبال پناه آفرین در هفته اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز در مقابل تیم فوتبال عقاب گنبد در ورزشگاه تختی قم بازی کرد و در حالی که در این دیدار سه بار از حریف خود عقب افتاد اما هر بار نتیجه را جبران کرد و در نهایت تن به تساوی خانگی داد تا فرصت پیروز شدن در خانه را از دست بدهد.

در این گروه علاوه بر تیم‌های فوتبال عقاب گنبد و پناه آفرین قم، 10 تیم دیگر نیز حضور دارند و برای صعود به مرحله دیگر لیگ جام آزادگان تلاش می‌کنند در حالی که نماینده قم در شش مسابقه میزبان و در پنج بازی میهمان حریفان خود خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول