اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد

ضرورت توجه ویژه مسئولان به ورزش قهرمانی آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید به ورزش قهرمانی توجه بیشتری داشته باشند و از ورزشکاران در بحث قهرمانی حمایت‌های جدی داشته باشند.

ضرورت توجه ویژه مسئولان به ورزش قهرمانی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح آکادمی فوتبال آذربایجان غربی که در مجموعه فرهنگی و ورزشی خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هر جایی که جوانان، نوجوانان و دانش آموزان حضور دارند مجالس با نشاطی است و روحیه پهلوانی در این مجالس موج می‌زند.

وی ابراز داشت: تلاش و زحمت دست‌اندر‌کاران امروز به بار نشسته و از امروز آکادمی فوتبال آذربایجان غربی در مجموعه فرهنگی و ورزشی خانه جوان ارومیه آغاز به کار خواهد کرد.

جلال‌زاده، افتتاح این آکادمی را در شناسایی استعدادها موثر دانست و ادامه داد: امید است این اقدام ورزشی موجب شناسایی استعدادها و آشنایی آنان را با علم و تکنیک روز ورزشی شود به طوری که در عرصه‌های ورزشی استعدادهای آذربایجان غربی در کشور، منطقه و جهان نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در آذربایجان غربی مدال آوران به نامی وجود دارد که در بسیاری از رشته‌ها نام آذربایجان غربی را در جهان طنین انداز کردند.

جلال‌زاده با بیان اینکه مدال آوران آسیایی، جهانی و حتی المپیک در آذربایجان غربی فعالیت دارند، اذعان داشت: در مسابقات آسیایی دوحه از آذربایجان غربی نماینده‌ای حتی در حد داور، مربی، کمک مربی و ورزشکار حضور نداشت ولی در بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آسیایی گوانجو که در چین برگزار شد 32 نفر از آذربایجان غربی در کسوت مربی، داور و ورزشکار حضور داشتند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد آذربایجان غربی ظرفیت تربیت جوانانی که نام استان آذربایجان غربی را در قله‌‌‌‌های افتخار ورزشی به اهتزاز درآورند، دارد.

جلال‌زاده تصریح کرد: از تلاشگران عرصه ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درخواست داریم از ورزشکاران مخصوصا در بحث قهرمانی حمایت‌های جدی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در بحث عمومی خانواده‌ها باید تلاش کنند بچه‌ها در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید به ورزش قهرمانی توجه بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است؛ آکادمی فوتبال آذربایجان غربی امروز به دست استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد و در این مراسم اعضای مدارس فوتبال پایه آذربایجان غربی شرکت داشتند.

انتهای پیام/61005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول