اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور

رقابت 296 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کشور

بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های فرهنگیان کشور با شرکت 296 شرکت‌کننده و با معرفی نفرات منتخب به پایان رسید.

رقابت 296 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در مراسم اختتامیه این جشنواره که عصر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره که از چند روز پیش در اردبیل آغاز شده بود با معرفی نفرات اول تا سوم بخش‌های پنج‌گانه به پایان رسید.

ناصر اسحاقی تصریح کرد: این جشنواره در 23 رشته قرآنی، ادبی، هنری و بخش نرم‌افزاری برگزار شد که از 29 استان کشور 296 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان حاضر شده بودند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش قرآنی شرکت‌کنندگان نیروهای قوی و توانمندی بودند که در یک ارزیابی نزدیک توانستند در جایگاه‌های مختلف و در رشته قرائت، حفظ، تحقیق، مداحی و... قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان در سخنانی اضافه کرد: امروز فرهنگیان ما مفتخر هستند تا با معارف و مبانی قرآنی نسل آینده را شایسته و کم آسیب تربیت کنند و بکوشند تا برای خود بهترین اندوخته و ذخیره را داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی دادگر بیان کرد: امروز تربیت قرآنی یکی از رویکردهای اصلی و اساسی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است چرا که ما یقین داریم اگر تربیت قرآنی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما ساری و جاری شود به همان نسبت آسیب‌ها و خطرات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: ما با برگزاری این جشنواره در بخش برادران سعی کردیم تا به اهداف مورد نظرمان در انس و آشنا کردن نسل جوان با مبانی قرآن و عترت به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم که امیدواریم این اهداف محقق شده باشد.

بخش خواهران بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های فرهنگیان کشور دو هفته پیش در استان زنجان برگزار شده بود.

انتهای پیام/62004/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول