اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی پلیس راهور کرمان خبر داد

راه‌اندازی واحد تعویض پلاک در قلعه‌گنج / 84 کشته در حوزه درون‌شهری استان کرمان

رئیس بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: به زودی واحد تعویض پلاک در شهرستان قلعه‌گنج راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی واحد تعویض پلاک در قلعه‌گنج / 84 کشته در حوزه درون‌شهری استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محسن صیفوری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمای و رانندگی این شهرستان اظهار داشت: عملکرد ماموران پلیس در هر منطقه به صورت شش ماهه رصد و بررسی می‌شود و قلعه‌گنج یکی از نقاط قوت استان است.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال 84 کشته در حوزه درون شهری استان رخ داده است که این آمار با توجه به فعالیت پلیس راهنمایی و رانندگی، در قلعه‌گنج کاهش چشمگیری داشته است.

صیفوری تصریح کرد: بنابر آمار پلیس قلعه‌گنج، تصادفات منجر به فوت در محور سرتک به قلعه‌گنج از 12 نفر در سه سال گذشته به یک نفر کاهش پیدا کرده است و در مجموع سه سال 10 نفر در حوزه شهری فوتی گزارش شده است.

رئیس بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: تاکنون برای یک‌هزار و 277 نفر گواهینامه رانندگی خودرو و برای راکبان موتورسیکلت نیز 230 گواهینامه در قلعه‌گنج صادر شده و به زودی واحد تعویض پلاک در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

ایوب فلاحی، فرماندار قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: تذکر لسانی و برخورد قانونی با مردم در حوزه راهنمایی و رانندگی متناسب با شأن مردم باشد هر چند ماموران در این منطقه وظیفه بسیار خطیر و سختی را بر عهده دارند.

وی افزود: در تصادفات جاده‌ای با فوت یک نفر تبعات اجتماعی بسیاری در جامعه به وجود می‌آید و اگر سرپرست خانواده فوت کند، هزینه‌های گزافی بر جامعه تحمیل می‌شود.

فلاحی عنوان کرد: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مراکز آموزشی و ادارات قدم‌های بزرگی در زمینه کاهش تصادافت و تلفات جاده برداشته شده است، اما باید همت کنیم تا این ارقام به صفر برسد.

وی گفت: منطقه قلعه‌گنج با توجه به جمعیت گسترده و طول جاده‌های روستایی زیاد یک نگاه ویژه در آموزش ترافیک و خدمات مطلوب‌تر را می‌طلبد.

به گزارش فارس، در این جلسه از خدمات ابوجعفر شهبازی، رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی شهرستان قلعه‌گنج تقدیر و مسعود سلطانی‌فر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

انتهای پیام/80004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول