اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی:

زمینه واگذاری شبکه‌های آبیاری خراسان شمالی به مردم فراهم نشد

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون زمینه واگذاری شبکه‌های آبیاری استان به مردم چنان‌که باید فراهم نشده است.

زمینه واگذاری شبکه‌های آبیاری خراسان شمالی به مردم فراهم نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی رضا نعیمی در نشست با نمایندگان اسفراین و بجنورد بیان داشت: هزینه بالای نگهداری و بهره‌برداری و تعمیر شبکه‌های آبیاری نیز بر این مشکل دامن زده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه این شرکت با تمرکز بر منابع انسانی پرتلاش، متعهد و مستعد موجود، جهش به موفقیت‌های بیشتر را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: با توجه به همین رویکرد، مسئولیت سرپرستی این شرکت را برعهده گرفته‌ام و در این راه برای حرکت بهتر و بیشتر به منظور اجرای مأموریت‌ها و وظایف به لطف خداوند و عزم جدی نیازمندیم.

وی همچنین خواستار همکاری مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این راستا شد و گفت: دستیابی به افق‌های روشن، تعامل و مشارکت موثر را نیاز دارد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در بخش دیگر سخنانش یکی از چالش‌های عمده شرکت‌های آب منطقه‌ای را پایین بودن تعرفه‌های آب و به تبع آن پایین بودن درآمد این شرکت‌ها ذکر کرد.

نعیمی گفت: پویایی مالی شرکت‌های آب منطقه‌ای وابسته به درآمد‌های شرکت است و این درآمدها نیز با تعرفه‌ها ارتباط مستقیم دارد.

وی ضعف مالی بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی بخش آب را از دیگر چالش‌های شرکت‌های آب منطقه‌ای ذکر کرد و گفت: هزینه بالای نگهداری و بهره‌برداری و تعمیر شبکه‌های آبیاری نیز بر این مشکل دامن زده و زمینه واگذاری شبکه‌های آبیاری استان به مردم تاکنون چنان‌که باید فراهم نشده است.

انتهای پیام/63002/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول